Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1134
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1132

Følg bodybuilding.dk på

Kost og hvor meget træning for lidt nybegynder.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa, jeg er snart 16 år, omkring de 1.76,(kan ikke huske) vejer 67kg.men jeg vil gerne vide hvor meget jeg skal træne nu da jeg ikke FULDT udviklet osv. Jeg bor hjemme, så det nytter ikke for mig at lave en vild kostplan da jeg ikke kan bestemme hvad vi skal have at spise hverdag blablabla. self cutter jeg meget ned på usundt! Jeg træner meget men nogle uger træner jeg kun 2 gange, er det ikke for lidt? Men på en måde har jeg tænkt mig til at nu når jeg kun er 15 træner jeg stille og roligt. Når jeg bliver 18 kan jeg virkelig begynde med kostplan og hård god træning.

Men det jeg vil spørge om er det med at nogle uger får jeg virkelig ikke trænet så meget? Er det for dumt eller? Jeg vil sige jeg er ''pænt'' bygget. jeg har da lidt fedt på kroppen men man kan godt se jeg træner.

Og angånede fedt: Kan man godt være ret pænt cuttet og bygget med lidt fedt på kroppen? (maven) tænker jeg mest på her..

Tak på forhånd
-Sander

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvorfor vente 3 år? du kan sagtens begynde at træne hårdt nu. og ALLE dine måltider bliver vel ikke bestemt for dig
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog

Jiyan skrev:Hvorfor vente 3 år? du kan sagtens begynde at træne hårdt nu. og ALLE dine måltider bliver vel ikke bestemt for dig

Træner også hårdt det bar det at 1 uge okm måneden går det ikk så godt altid.
trætyhed efter hård skoledage, har også noget i et spil med et ''hold'' jeg skal se til osv.

Men self træner jeg jeg næsten hver anden dag

Bryst mave triceps
Fuld ryg, skulder,nakke,biceps
alt i ben

1: Dit program er lort.
2: At du nogle uger ikke får trænet så meget eller hårdt pga. træthed og diverse andre ting er helt okay. Det kaldes at have et liv ved siden af træningen.
3: Du behøves ikke en vild kostplan eller en kostplan for den sags skyld. Spis fornuftigt, rigeligt og ofte og suppler med en masse flydende kalorier. Drik din mælk.
4: Vær fleksibel. At du nogle uger får trænet 2 gange og andre uger 4 gange er helt okay. Blot du tilpasser dit "program" efter det.
Sidst rettet af Ratz 17. aug 2011, 19:31, rettet i alt 1 gang.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar

Reputation point: 315

Kostplan: Vis kostplan

1. Jeg blev 17 igår :D - Jeg har trænet hårdt, i al' den tid jeg har trænet. Det skader ikke at træne hårdt når man er ung - Det er en myte!
2. Min aftensmad, er det min forældre spiser. Har bedt dem pænt om, at servere mad der indeholder højt med proteiner, kulhydrater og helst umættet fedt! - Jeg spiser 300g havregryn, 100g pasta, 100g ærter og drikker 1-1½L mælk om dagen. Det er dejligt billigt. Især når jeg ikke betaler :dance:
Har dog fået lov til til at spise én slags aftensmad, når jeg skal til at cutte.

At du har det hårdt i skolen er også en myte. Nogle mennesker i verden kan ikke få mad, nogle bor i krigszoner osv.
Jeg har fået 35 afleveringer i 4 forskellige fag til slutning af 2.g i gymnasiet. Der mangler 2-4 fag endnu. Jeg har INTET problem med, at få træning,kostplan,venner og skole til at hænge sammen - Jeg kan enda hygge mig ca. 1-3 timer hjemme hverdag, og jeg får ca. 8 timers søvn :king:

En sidste ting..
TAG DIG SAMMEN! Lav den skide kostplan og følg den i de måltider hvor dine forældre ikke blander sig i.

Peace out :hihi:

Reputation point: 25

Ville finde mig et full body program, hvis jeg var dig.
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster