Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kasperroed skrev:Shake efter træning lyder som en god idé! :-)
Hvis vi evt. kunne få nogle flere stats på dig, ville det være nemmer at vurdere hvor meget du skal spise?
Begynd evt. at tælle kalorier. Så skal du blot indtaste de forskellige facts om dig, og så spise de antal kcal. om dagen (evt. med små justeringer)
Her er en beregner af hvor mange kcal du skal have om dagen: http://www.bodylab.dk/ligev%C3%A6gtsind ... orbrug.asp

Pind skrev:Ligesom de 1.000 andre der har oprettet præcis samme emne som dig, så skal du kigge i artiklerne på sitet og lære noget mere om kost og ernæring i forbindelse med træning.
Start her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

BloodJunkie skrev:Pind skrev:Ligesom de 1.000 andre der har oprettet præcis samme emne som dig, så skal du kigge i artiklerne på sitet og lære noget mere om kost og ernæring i forbindelse med træning.
Start her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Der er dog en lille forskel:
TS er en pige, derfor har de fleste pludselig rigelig tid til at svare på de samme spørgsmål igen og igen.
True story.

MSBVA skrev:kasperroed skrev:Shake efter træning lyder som en god idé! :-)
Hvis vi evt. kunne få nogle flere stats på dig, ville det være nemmer at vurdere hvor meget du skal spise?
Begynd evt. at tælle kalorier. Så skal du blot indtaste de forskellige facts om dig, og så spise de antal kcal. om dagen (evt. med små justeringer)
Her er en beregner af hvor mange kcal du skal have om dagen: http://www.bodylab.dk/ligev%C3%A6gtsind ... orbrug.asp
20 år 51 kg 169 høj . Og spinkel af bygning .. Vil gætte på jeg skal spise ret meget i forhold til , hvad jeg normalt gør .
- hvad ville være godt til morgenmad ? Havregryn er nemlig bare så kedeligt ..

kasperroed skrev:Prøv med nogle all-bran flakes. Drys evt. nogle rosiner eller banastykker ud over. Det er lækkert! :-)

Pind skrev:kasperroed skrev:Prøv med nogle all-bran flakes. Drys evt. nogle rosiner eller banastykker ud over. Det er lækkert! :-)
All-bran flakes? Dude stop dig selv. Hvad med en skål havregryn og så godt med sukker? C'mon..

kasperroed skrev:Hvis man finder de rigtige, kan de være super gode?
Mine indeholder 350 kcal. per 100 g, 12 g. protein og 19 g. kostfibre. Det er vel tæt på lige så godt som havregryn?
Desuden mener jeg også at de mætter bedre end havregryn :-)

MSBVA skrev:Pind skrev:kasperroed skrev:Prøv med nogle all-bran flakes. Drys evt. nogle rosiner eller banastykker ud over. Det er lækkert! :-)
All-bran flakes? Dude stop dig selv. Hvad med en skål havregryn og så godt med sukker? C'mon..
- slap dog af ? Brug din tid på noget andet , hvis mit opslag generer dig så meget .. Jeg ved skam godt man skal regne lidt på det , efter som jeg har naturfag på højt plan . Men det gør vel ingen skade at søge råd hos nogle spm ved mere om sammensætningen af kost og træning ;) ?
kasperroed skrev:Hvis man finder de rigtige, kan de være super gode?
Mine indeholder 350 kcal. per 100 g, 12 g. protein og 19 g. kostfibre. Det er vel tæt på lige så godt som havregryn?
Desuden mener jeg også at de mætter bedre end havregryn :-)

MSBVA skrev: Jeg ved skam godt man skal regne lidt på det , efter som jeg har naturfag på højt plan

porkxxx skrev:
!!!!

Jmt skrev:porkxxx skrev:
!!!!
Topic: Lyt til Pind. Newbies helpfile er for nybegyndere som Grønspættebogen er for Rip, Rap og Rup.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster