Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1521
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1518

Følg bodybuilding.dk på

Kost tilskud - First time

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey people

Jeg står i den situation at jeg har fået købt mig en masse nye kost tilskud (da jeg har svært ved at få indtaget den mængde mad jeg burde), som næsten alle er nye for mig.

Jeg har købt:

P u m p e d 80 + (Af en eller anden årsag sletter den navnet hvis jeg skriver det normalt).

Xplode Hardcore

Inferno

Lean Body Mass 60

Såvidt jeg har forstået har jeg fået fingrene i, protein pulver, kreatin, en gainer, og noget der skulle gå ind og arbejde med at fjerne fedt.

Så mit spørgsmål er egentligt, om det der går ind og fjerner fedt når jeg træner, også har indflydelse på gainerens virkning ifht at tage på?

Mvh
Stoffer

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nu spørger jeg bare, men har du slet ikke undersøgt hvad det er for noget du har købt, og hvad det gør...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: VK49

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hmm...det er jo altid en klassiker at købe en røvfuld kulørte kosttilskud uden at ane hvad de gør og ikke gør.

Dine spørgsmål udviser en basal mangel på viden omkring ernæring og træning. Jeg synes du skal starte med at læse nogle af artiklerne her på siden:

artikler/kost-kosttilskud/

Indtil du har læst artiklerne, fx. om kalorieunder og overskud, synes jeg du skal vente med at åbne bøtterne du har købt. Du spilder bare dine penge og du bliver med garanti skuffet over virkningen af dem...
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

spis godt og train hard.
og bruge ikke sa meget kost tilskud. De bringer ikke sa meget som godt mad og hard training :thumpup:
Brugeravatar

spis som et svin og træn hårdt og få masser af søvn, så kan du godt droppe alle de der tilskud

Geografisk sted: Amager

Mangel på basal viden? Måske hvis vi skulle gå i detaljerne med det.

Tilskuddene er købt fordi jeg ingen speciel trang har til at spise, så det jeg endelig kan få ned, er nogen gange en halv kamp.

Protein tilskuddet (link slettet) + har tidligere givet mig gode resultater, og med den mængde jeg spiser, har jeg ikke en levende chance for at få den protein jeg skal bruge for at mine muskler kan vokse optimalt.

Kreatinen er indlysende nok til at restituere mine muskler hurtigere, og selvsagt, får jeg heller ikke de rette mængder af naturligt kreatin ind igennem min kost.

Lean body mass 60 er for at forbrænde det overskydende fedt jeg skulle have, selvom jeg har en relativ lav fedt procent, er lavere fedt procent stadig = mere markeret krop.

Gaineren er selvsagt til at få indtaget de ekstra kalorier jeg ikke har en chance for at få ind med min kost.

Såvidt jeg har forstået, bliver den overskydende mængde kalorier/protein i første omgang tilført musklerne der er under opbygning, derefter, alt efter mængden man har indtaget, bliver det enten omdannet til fedt, eller affaldsstoffer. Right?

Så medmindre jeg har taget fejl af noget, er mit spørgsmål : Går lean body mass 60 (eller andre lignende produkter) også ind og modarbejder indholdet af gaineren, som ikke bliver optaget af musklerne?

Stoffer64 skrev:
Tilskuddene er købt fordi jeg ingen speciel trang har til at spise, så det jeg endelig kan få ned, er nogen gange en halv kamp.

gør det til en HEL kamp. Liv eller død. Spis hurtigere. Så er det nemmere at få mere ned
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Stoffer64 skrev:Mangel på basal viden? Måske hvis vi skulle gå i detaljerne med det.

Protein tilskuddet (link slettet) + har tidligere givet mig gode resultater, og med den mængde jeg spiser, har jeg ikke en levende chance for at få den protein jeg skal bruge for at mine muskler kan vokse optimalt.

Kreatinen er indlysende nok til at restituere mine muskler hurtigere, og selvsagt, får jeg heller ikke de rette mængder af naturligt kreatin ind igennem min kost.

Lean body mass 60 er for at forbrænde det overskydende fedt jeg skulle have, selvom jeg har en relativ lav fedt procent, er lavere fedt procent stadig = mere markeret krop.

Gaineren er selvsagt til at få indtaget de ekstra kalorier jeg ikke har en chance for at få ind med min kost.

Såvidt jeg har forstået, bliver den overskydende mængde kalorier/protein i første omgang tilført musklerne der er under opbygning, derefter, alt efter mængden man har indtaget, bliver det enten omdannet til fedt, eller affaldsstoffer. Right?

Så medmindre jeg har taget fejl af noget, er mit spørgsmål : Går lean body mass 60 (eller andre lignende produkter) også ind og modarbejder indholdet af gaineren, som ikke bliver optaget af musklerne?

mangel på basal viden dækkede det meget godt.

Du har stadig brug for at læse lidt omkring cut og bulk.
artikler/bodybuilding/bulking.html
artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html

Derudover er der en masse andre kostartikler du måske burde kigge igennem.

Du har ret mht. hvad du skriver om de forskellige produkter. Men din gainer går ikke ind og på magiskvis giver muskler. Den KAN være med til at give dig et kalorieoverskud i dit dags regnskab, som gør at du opbygger muskler.
Og det du har købt der skulle fjerne fedt.. well, giver ikke så meget for de produkter.. Men du skal nok ikke regne med at gaine masse samtidig med at du taber fedt.
Det kan godt lade sig gøre, hvis man er begynder, og gerne overvægtig. Ellers skal der godt nok være en detaljeret kostplan og en masse meget mere som virkelig spiller, før det sker :)

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster