Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Jmt skrev:Jeg blender som regel appelsinjuice, frosne grøntsager og hindbær når jeg en sjælden gang er syg. Det er afkølende, sundt og smager lækkert. Derudover spiser jeg generelt masser af mad (oksekød, ris, mælk, havregryn etc), pakker mig godt ind og veksler mellem at ligge og slappe af eller gå en lang tur. Fokus er på én ting: At blive rask så hurtigt og effektivt som muligt, så træningen kan fortsættes.

haaank skrev:Jmt skrev:Jeg blender som regel appelsinjuice, frosne grøntsager og hindbær når jeg en sjælden gang er syg. Det er afkølende, sundt og smager lækkert. Derudover spiser jeg generelt masser af mad (oksekød, ris, mælk, havregryn etc), pakker mig godt ind og veksler mellem at ligge og slappe af eller gå en lang tur. Fokus er på én ting: At blive rask så hurtigt og effektivt som muligt, så træningen kan fortsættes.
Har du ikke job, kæreste, studie, venner? Jeg ville være ked af, at træning var mit primære mål for at blive rask.

Mikael skrev:Derudover plejer kæresten da ikke at gå nogle vegne når man er syg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster