Det er længe siden jeg har været aktiv herinde, men jeg snuser stadig rundt i krogene efter tips og tricks. Og nu har jeg selv fået brug for lidt gode råd

Jeg har været i gang med at træne igen i 8-9 mån, og har hele tiden prøvet at spise for at tage på. Men jeg har kun opnået en vægtforøgelse på 7kg over denne tid, hvilket jeg syntes er for lidt da mit mål er at tage på i muskel og fedtmasse samt blive stærkere.
På de to billeder jeg har uploadet syntes jeg slet ikke det ser ud som om jeg har taget fedtmasse på. Så jeg mistænker mig selv for at have ligget og svinget omkring mit ligevægtsindtag i for mange måneder.
Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at få nogle gode råd til hvad jeg kunne ændre ved min kost for at komme tættere på mit mål. Måske tilføje/fjerne nogle bestemte madvarer som ville være ideelt for mig?

Jeg er 23 år, 182cm høj, vejer 82kg, træningserfaring 6 år on/off.
Til daglig arbejder jeg som tømrerlærling og får lov til at bevæge mig en masse hver dag, løfte tunge ting osv.
Jeg er igang med at trappe ned med at ryge cigaretter, for at stoppe helt. Kan rygning have en indvirkning på at min vægt ikke stiger hurtigere?

hehe