Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan, pulver & mavemuskler

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej allesammen :)

Jeg har besluttet mig for at begynde at styrketræne regelmæssigt og har et par spørgsmål før jeg rigtigt går igang:

Lige nu løber jeg 1-2 gange om ugen og spiller badminton 1 gang ugentligt. Jeg er 1,86m høj,vejer 75 kilo, og føler mig sund og rask. Dog ved jeg ikke ret meget (faktisk ingenting) omkring de forskellige betegnelser indenfor næringsindhold (kcal, Kj osv.).

Derfor håbede jeg, at der var en (gerne flere), der kunne hjælpe mig igang med en ordentlig kostplan?

Jeg går også og undrer mig over, hvilken form for pulver, der giver det bedste resultat. Jeg har læst en del om weightgainer, proteinpulver osv., men de siger jo allesammen bare, at deres produkt er det bedste? Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaring med de forskellige former for pulver.

Jeg synes faktisk, at min krop ser "okay" ud, dog matcher mine nederste mavemuskler ikke de midterste og øverste plader, derfor ville jeg høre hvilke øvelser (jeg har læst en hel del forskellige), der fungerer bedst til de nederste.

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Læs artiklerne :)
Der er ingen som vil lave en kostplan for dig, ihvertfald ikke gratis.
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Bare køb noget almindeligt proteinpuver som ikke er fremstillet i et eller andet mærkeligt kemi laboratorie i Vietnam.
Ingen grund til at købe NaNo X-PloDe SupeR Tech Mass GaiN OveR PowER sUperMan anabolic HulK protein pulver.
Synnejye!
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

vQlse skrev:Bare køb noget almindeligt proteinpuver som ikke er fremstillet i et eller andet mærkeligt kemi laboratorie i Vietnam.
Ingen grund til at købe NaNo X-PloDe SupeR Tech Mass GaiN OveR PowER sUperMan anabolic HulK protein pulver.

AHHA :D

vQlse skrev:Bare køb noget almindeligt proteinpuver som ikke er fremstillet i et eller andet mærkeligt kemi laboratorie i Vietnam.

AHHA :D

Linkz plz...
be proud, but never satisfied!
Brugeravatar

Træner her: Sundhedscenter Bornholm

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)

Haha xD Det han mener er ... EFTER du har sat din kostplan sammen og den passer til dit ligevægts indtag og når du har fundet ud af om du skal bulke eller cutte. Så kan du overveje om du måske burde supplerer din kost med proteinpulver,kreatin osv osv...
Husk nu at protein pulver ikke er en garanti for muskelvækst og det er et tilskud til en, i forvejen velsammensat fornuftig kost.

Held og lykke. Efter du har læst diverse artikler igennem kan du spørge igen hvis der er noget du er i tvivl om.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online