Håber lige jeg kan få et råd eller to.
Jeg er begyndt at træne her for et par uger siden, jeg er startet op stille og roligt, men begynder nu at øge belastningen osv. musklerne har lige skulle vænne sig til at blive brugt igen:)
Højde 183
vægt ca. 69
jeg er rimelig spinkel og har generelt svært ved at tage på i vægt. Jeg træner fodbold 2 gange om ugen, og 1 gang kamp. derudover løber jeg 2-4 gange ca. 5-7 km. styrketræning er 3 gange om ugen.
Jeg har indtil videre ikke taget noget kosttilskud men det er bestilt:) (link slettet) pulver, noget kreatin og ellers tager jeg vitaminpiller og fiskeolie. Ud fra ligevægtesberegneren skal jeg ca. have 2900 kcal. så det er vel ok med de 250-500 overskydende kcal. i forhold til at skulle øge muskelmase.
har ikke sat mig noget specifikt mål, jeg vil bare gerne tage på i muskelmasse over hele kroppen, dog ikke overdrevet og være markeret. Men mit spørgsmål er sådan set bare om den kostplan ser nogenlunde ud, jeg kommer for det meste til at træne i tidsrummet 12:00-17:00. Tidspunkter for måltiderne er selvfølgelig relative.
håber i kan komme med et par råd.
På forhånd tak!