Jeg har bare et par hurtigt spørgsmål, får jeg nok kalorier, kulhydrater og sund fedt?
Er i gang med at bulke.
16 år.
vægt 62.
højde 176

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Det er forholdsvis populært at gå efter en såkaldt 40/40/20 fordeling.

Dobermann skrev:Sry jeg siger det min din morgenmad er seriøst lort det er det vigtigste måltid på dagen og så vælger du 14gram protein?

HAKKAKI skrev:Dobermann skrev:Sry jeg siger det min din morgenmad er seriøst lort det er det vigtigste måltid på dagen og så vælger du 14gram protein?
Hvad ville du forslå at jeg mere spiste?

HAKKAKI skrev:Dobermann skrev:Sry jeg siger det min din morgenmad er seriøst lort det er det vigtigste måltid på dagen og så vælger du 14gram protein?

Optimisten skrev:Medmindre det er super kvalitetstun, tror jeg du skal passe meget paa med at spise saa meget tun, hvis det da er hver dag den kostplan er for. Proev evt. Noget kyllingefilet i stedet

Dobermann skrev:HAKKAKI skrev:Dobermann skrev:Sry jeg siger det min din morgenmad er seriøst lort det er det vigtigste måltid på dagen og så vælger du 14gram protein?
du kan lave en omelet af æggehvide og spise på et stykke rugbrød:)
ellers er der jo den gode shake bestående af mælk proteinpulver og havregryn:)

HAKKAKI skrev:Dobermann skrev:HAKKAKI skrev:Dobermann skrev:Sry jeg siger det min din morgenmad er seriøst lort det er det vigtigste måltid på dagen og så vælger du 14gram protein?
du kan lave en omelet af æggehvide og spise på et stykke rugbrød:)
ellers er der jo den gode shake bestående af mælk proteinpulver og havregryn:)
Jeg tænkte mere på et par rugbrødsmader med smelteost? og evt. drikke lidt mere mælk.

HAKKAKI skrev:Optimisten skrev:Medmindre det er super kvalitetstun, tror jeg du skal passe meget paa med at spise saa meget tun, hvis det da er hver dag den kostplan er for. Proev evt. Noget kyllingefilet i stedet
Jeg har spist tun hver dag de sidste 8 måneder. bruger det som madpakke.. Udover det er sundt, smager det helt vild godt.
Kan du gå hen og blive usundt?

Optimisten skrev:HAKKAKI skrev:Optimisten skrev:Medmindre det er super kvalitetstun, tror jeg du skal passe meget paa med at spise saa meget tun, hvis det da er hver dag den kostplan er for. Proev evt. Noget kyllingefilet i stedet
Jeg har spist tun hver dag de sidste 8 måneder. bruger det som madpakke.. Udover det er sundt, smager det helt vild godt.
Kan du gå hen og blive usundt?
Tun indeholder flere tungmetaller end mange andre fisk. Isaer daasetun er af ringe kvalitet. Koeber du den bedste som faaes i DK, maa du maks spise 5 daaser om ugen for at ligge paa graensen til det usunde. Den vaertse er omkring 1,5 daase pr. uge graensen. Jeg kan ikke huske maerkerne.
Saa nej, tun er ikke noedvendigvis sundt - der findes andre langt bedre alternativer, til nogle af dagene.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

så jeg skal lige stramme op 
Syraxz skrev:Jeg følger lige lidt med her da jeg har samme stats som digog jeg spiser bare så jeg "tror" jeg er i overskud hver dag, men det går for langsom fremad

HAKKAKI skrev:Syraxz skrev:Jeg følger lige lidt med her da jeg har samme stats som digog jeg spiser bare så jeg "tror" jeg er i overskud hver dag, men det går for langsom fremad
Det ligefrem man overvejer at tage steroider
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster