Derudover indtager jeg en vitamin- og zinkpille.
På træningsdage indtager jeg en shake og to bananer efter træning.
Tak!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SimonGreen skrev:Ser rigtig fint ud.. :=)
Men, må jeg ikke lige få en vægt på dig?

kaskelolhval skrev:SimonGreen skrev:Ser rigtig fint ud.. :=)
Gik fra 63 til 80 på et år, så har fået unødvendigt meget fedt fordi jeg ikke har haft styr på tingene fra start afmine nipples er også blevet meget bløde i det, og det går mig meget på, derfor vil jeg forsøge om jeg ikke kan få det fedt væk.

Rafn skrev:kaskelolhval skrev:SimonGreen skrev:Ser rigtig fint ud.. :=)
Gik fra 63 til 80 på et år, så har fået unødvendigt meget fedt fordi jeg ikke har haft styr på tingene fra start afmine nipples er også blevet meget bløde i det, og det går mig meget på, derfor vil jeg forsøge om jeg ikke kan få det fedt væk.
Hvad med din højde ?

Smeden skrev:Frugt og grønt!
Røget makrel? Ville det ikke være lettere, rent økonomisk og praktisk, at bruge makrel i tomat?

Smeden skrev:Du kan jo lægge nye varer ind i krop og kostDet hele skal med, og røget makrel er slet ikke det samme som makrel i tomat.
Det hele skal med.

Lundique skrev:Hvis jeg skulle cutte, ville jeg ligge på en energifordelen på 40/40/20.
Protein mætter meget mere en de andre to, og er derfor specielt vigtige i cut-perioder. Desuden, tyder alt på, at den mængde protein, som ikke bruges i opbygning af nyt, bliver brugt til energi i stedet.
Hvad med noget sundt fedt, udover makrellen?
fx. noget olie?

kaskelolhval skrev:Lundique skrev:Hvis jeg skulle cutte, ville jeg ligge på en energifordelen på 40/40/20.
Protein mætter meget mere en de andre to, og er derfor specielt vigtige i cut-perioder. Desuden, tyder alt på, at den mængde protein, som ikke bruges i opbygning af nyt, bliver brugt til energi i stedet.
fx. noget olie?
Hvad hvis man ikke føler at man er sulten anyways?
Har kørt den idag, og har ikke følt mig sulten en eneste gang.
Jeg har smidt lidt mandler i også, burde det ikke være nok eller hvordan? Jeg kan ikke holde ud at drikke det olie der, jeg brækker mig

Lundique skrev:kaskelolhval skrev:Lundique skrev:Hvis jeg skulle cutte, ville jeg ligge på en energifordelen på 40/40/20.
fx. noget olie?
Hvad hvis man ikke føler at man er sulten anyways?
Har kørt den idag, og har ikke følt mig sulten en eneste gang.
Jeg har smidt lidt mandler i også, burde det ikke være nok eller hvordan? Jeg kan ikke holde ud at drikke det olie der, jeg brækker mig
Hvis ikke du er sulten, er der vel ikke de store problemer.
Bland din olie op med balsamico eddike og smid det på dit salat eller lign. smager sgu ganske fint, fordi jeg er enig med dig i, at olie smager DÅRLIGT!

Lundique skrev:Det der cheasy 13% hvad f?ck er det?
Nu har du set, at risene er 125 gr, når de er kogt, dvs. med det vand os.

kaskelolhval skrev:Lundique skrev:Det der cheasy 13% hvad f?ck er det?
Ost
Har jeg ikke lige tænkt over, er det noget jeg skal tage meget højde for?

Lundique skrev:kaskelolhval skrev:Lundique skrev:Det der cheasy 13% hvad f?ck er det?
Ost
Er det skive ost?
Det er nok ikke sådan jeg ville sammensætte min kost under en diæt, men det er så hvad der er..

kaskelolhval skrev:Lundique skrev:kaskelolhval skrev:Lundique skrev:Det der cheasy 13% hvad f?ck er det?
Ost
Er det skive ost?
Det er nok ikke sådan jeg ville sammensætte min kost under en diæt, men det er så hvad der er..
Ja. Er træt af kyllingepålæg osv![]()
Hvad ville du have med istedet? Har ikke tid og penge til at lave det vilde..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster