stats:
Vægt: 90.1 kg
Højde: 195 cm
Alder: 19 år
Jeg har nu brugt samtlige timer, hvis ikke dage på at prøve at sammensætte en kostplan! jeg bliver faktisk bare mere og mere forvirret. jeg træner efter et 3-split program, og stiger stødt i styrke, og har lidt ramt et plateau hvad angår størrelse. Dog er det ikke mit største problem, jeg ved at kosten udgør så stor en del af træningen, at jeg ikke længere bare kan spise sundt, og gå udfra jeg får de nødvendige vitaminer, mineraler, proteiner, kalorier, fedt mm. Egentligt så ved jeg at det er lidt uetisk bare at skrive herinde for at få lavet en kostplan, men jeg synes simpelthen ikke jeg har andre udveje, og ved der er mange mennesker herinde med utroligt meget styr på kost og træning. Derfor spørger jeg her!
Inde på bodylab har jeg fået mit ligevægtsindtag til 3688 kcal. ved hård træning 6 gange om ugen. Har prøvet på andre hjemmesider, og fået blandede resultater. Jeg vil dog snart til at cutte, men har virkeligt svært ved at gøre mig klog på en ordentlig kostplan, og vil for så vidt muligt undgå en kostplan, der slet ikke holder.
Er der nogle af jer herinde, der har et bud på hvad en god kostplan til cut skulle være? min plan er at ligge på 2800 kcal. (er det for meget til cut?).
en kostplan jeg sådan cirka havde en bulk var nedenstående, men har brug for noget til cut, og vil rigtigt gerne høre jeres bud!

MEAL 1:
Ezekial bread
2 slices
natural peanut butter
2 tbsp
eggs
1 whole egg, 5 egg whites
olive oil
½ tbsp
strawberries
1 cup
Calories: 621 | Fats: 29 Grams | Protein 44 Grams | Carbs 46 Grams
MEAL 2:
tuna
1 can
whole-wheat pita
1
sliced veggies (mushrooms, cucumbers, bell peppers, spinach)
1 cup
balsamic vinegar mixed with olive oil
1 tbsp vinegar, ½ tbsp olive oil
Calories: 355 | Fats: 9 Grams | Protein 38 Grams | Carbs 30.5 Grams
MEAL 3:
grilled chicken
4 oz
cooked quinoa
½ cup
steamed green beans
1 cup
almonds