Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1722
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1720

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan vs ny kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej..

Så fik jeg oprettet en bruger herinde, efter at jeg har brugt noget tid på at læse lidt frem og tilbage herinde, og syns self at der er flest opslag med kostplan til fyre :).. Og er jeg jo ikke :D

Jeg er 24 år, er 168 cm og vejer imellem 71-72,6 kg.. (svinger meget)
Basalstofskifte: omkring 1541 .. og jeg vil gerne tabe mig lidt, inden jeg bygger muskler på..

Jeg har igennem længere tid forsøgt mig ud fra en kostplan, jeg fik lavet inden jul, men dog uden de vilde resultater, da jeg for det første føler mig sulten og har svært ved at følge den 110% ..
Jeg har lavet et par små ændringer i den plan jeg fik dengang..
Min træning er styrketræning (2-split program, begyndte på det for nylig) , og det gør jeg 5-6 gange i ugen, med lidt opvarmning på crosstrainer inden, og jeg forbrænder oftest mellem 600-900 kcal pr gang..
Og de fleste dage går jeg også en tur på 4-7 km..
Men det er denne her jeg har forsøgt med , håber ikke der kommer en masse kommentarer med, at "det kan du gøre bedre" osv osv, som jeg læst til mange af de kostplaner der er herinde :D Det er jo ikke mig, som har lavet den..
(Jeg spiser ikke skyr, derfor yoghurt, da jeg reagere negatigt på skyr, deeeeeeesværre :( )
kostplan

Men da jeg jo ikke rigtig har haft resultater, har jeg overvejet at fjerne pasta/ris fra min kost. (Eller måske bare fra det ene måltid??)
Så har jeg prøvet at lave en anden plan for det , ved ikke om nogen af tingene skal sættes op? ..
kostplan

Hvad syns I?.
Tror I, at jeg kunne få bedre resultater med denne , og føle mig mere mæt?.
- Grøntsagerne er ikke nødvendigvis altid disse som jeg har skrevet ind..
- Og min "aftensnack" variere mellem yoghurt fra den første kostplan , og så en smoothies med bær og proteinpulver, fra 2. kostplan.. og mit mellemmåltid om formiddagen kan også være en god shaker med en banan til, hvis jeg har trænet om formiddagen, det er self lige 100 ekstra kcal cirka..

Hvis at fedtet skal sættes op efter jeres mening, spiser jeg meget gerne flere mandler :D

Håber på at I vil hjælpe en sød pige med hendes spørgsmål :) på forhånd tak ..

Reputation point: 0

Geografisk sted: Østjylland

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du er helt forkert på den. Basalstofskifte er det du skal spise, hvis du ligger ned hele dage (en person i koma)
Du skal lægge de kalorier til, som du forbrænder gennem dine hverdagsaktiviteter.

Reputation point: 25

Så jeg er åbenbart helt forkert på den med det hele , mener du?..

Så er det omkring 3000 istedet..

Var det virkelig et så dårligt indlæg?..
- at der ingen gang er nogen mere fornuftige svar??? :o

Så meget som du træner virker det helt forrykt at du ikke får flere kalorier eller mere at spise, kan sgu godt forstå du er sulten! For at du har lidt at holde det op imod, kan jeg sige at jeg dagligt spiser mellem 2000-2200 kcal, for at tabe mig, mit ligevægtindtag er på 2700 kcal. (se evt. min kostplan)

Du skal finde dit ligevægtindtag og så lægge 300-500 kcal. under, hvis du vil tabe dig.

Og vil ikke råde dig til at fjerne pasta/ris/rugbrød/havregryn helt, det handler bare om hvornår på dagen du spiser dem ift. din træning, og hvordan det spiller sammen med dine makros.

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 75.00
- Dødløft: 105.00

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster