Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nivo skrev:Heyo.
Søger en der kan lave et kost program til mig både til bulk/cut. Det skal være så varieret som muligt fra mandag til søndag, rinse and repeat.
Betaler mig self fra det.
Nogen der kender nogen?
Mvh. Nivo

Nivo skrev:Bump..
Slet ikke nogen? come on, you dont want dat big cash?

pudzianowski skrev:Min kæreste hjalp mig op til DM 2007.

Biiver skrev:Hvis du ikke har fundet ud af det med Poli, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til mig enten via bb.dk eller via min egen side... Så kan vi finde en dag, hvor vi kan veje og måle dig mv.

pudzianowski skrev:Kender en der hvor jeg træner som har alle de der kost uddannelser og han tager vist 650 kr per session.

Gaxe skrev:pudzianowski skrev:Kender en der hvor jeg træner som har alle de der kost uddannelser og han tager vist 650 kr per session.
Ja okay, sku lige meget nok når man er på su.. taget i betragtning af jeg bare skal bruge en til råbe mig i hovedet, at jeg skal holde min kæft og komme igang. Det virker bedst for mig, desværre er der ikke så mange der gør det

Andersbr skrev:Gaxe skrev:pudzianowski skrev:Kender en der hvor jeg træner som har alle de der kost uddannelser og han tager vist 650 kr per session.
Ja okay, sku lige meget nok når man er på su.. taget i betragtning af jeg bare skal bruge en til råbe mig i hovedet, at jeg skal holde min kæft og komme igang. Det virker bedst for mig, desværre er der ikke så mange der gør det
Du kan bare ringe, så skal jeg satme råbe lidt af dig. Det skal du ikke give mere end et par hundred pr. session for ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster