Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dornerd skrev:Der menes det at der lagres væske såvel i musklerne som i resten af kroppen, i og med at mængden af væske i musklerne stiger øges mængden eller vægten af den muskelmasse så også.

Mat95Bal skrev:dornerd skrev:Der menes det at der lagres væske såvel i musklerne som i resten af kroppen, i og med at mængden af væske i musklerne stiger øges mængden eller vægten af den muskelmasse så også.
Så det vil sige, at der ikke er væskedepoter i fedt? :-)

Sevez skrev:Dit spørgsmål er så hjernedødt, at jeg har svært ved at overhovedet forestille mig hvad du prøver at sige. At donerd siger et eller andet bla bla. hjælper sku' heller ikke på det.
Jeg syntes du skal læse artiklerne herinde, og når du har gjort det, håber jeg selv du kan svare, og hvis ikke, er jeg sikker på at du bliver hjulpet af kompetente personer

dornerd skrev:Sevez skrev:Dit spørgsmål er så hjernedødt, at jeg har svært ved at overhovedet forestille mig hvad du prøver at sige. At donerd siger et eller andet bla bla. hjælper sku' heller ikke på det.
Jeg syntes du skal læse artiklerne herinde, og når du har gjort det, håber jeg selv du kan svare, og hvis ikke, er jeg sikker på at du bliver hjulpet af kompetente personer
Det er da et ret simpelt spørgsmål, bare fordi du ikke kan svare på det behøver det da ikke at være ''hjernedødt''..

Mat95Bal skrev:dornerd skrev:Sevez skrev:Dit spørgsmål er så hjernedødt, at jeg har svært ved at overhovedet forestille mig hvad du prøver at sige. At donerd siger et eller andet bla bla. hjælper sku' heller ikke på det.
Det er da et ret simpelt spørgsmål, bare fordi du ikke kan svare på det behøver det da ikke at være ''hjernedødt''..
Tak for hjælpen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster