Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MathiesGG skrev:Hvad et produkt som Muscle Milk? er det så godt som de siger, eller er det bare opreklameret?

S.Sørensen skrev:Med fare for at lyde dum, vil jeg spørge om hvor stor forskel man får ud af at tage kreatin. Jeg har læst atiklen omkring kreatin, men har svært ved at vurdere om det bare er et "must" til sin træning.
Personligt vil jeg hellere undgå sådanne ting da det stadig ikke er testet langtidsvirkende effekter endnu.. (ret mig hvis jeg er forkert, har bare flere steder forstået det sådan).

Marcg skrev:Hvor gammel er du?
Johnyboi skrev:MathiesGG skrev:Hvad et produkt som Muscle Milk? er det så godt som de siger, eller er det bare opreklameret?
Du har absolut hat fanget af hvad Menace to Chicken forklarede?
Der er ik nogle af de produkter der er den gyldne smutvej. Du har ikke brug for dem
Foriøvrigt kiggede jeg lige på musclemilks hjemmeside ganske kort, de foreslår træningsprogrammer hvor man træner 15-25 reps?

S.Sørensen skrev:Tak for svaret
Nu er det jo sikkert helt forskelligt fra person til person, men hvor meget vand vægt tager på sådan generelt på når man starter? Hvis man er en person af normalt størrelse? 1.80 høj 75-85 kg?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster