Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ingolfstar skrev:
Kreatin / protein? Ja, jeg ved man skal supplere kroppen med disse ting, men jeg har aldrig taget noget før. Det skal siges jeg IKKE kan tage kreatin i pulver og derfor er mit spørgsmål, er dette kre alkalyn et alternativ til mig? Igen siger jeg,
Mvh.

ingolfstar skrev:Fordi jeg IKKE kan sluge pulveret selvom det er blandet op i en form af væske.
Men det link du linker til, står der at det ikke er bedre men alligevel er det samme eller?

Chayen skrev:Hej ingolfstar.
Om du skal supplere med ekstra proteinpulver kommer sådan set an på om du har nok protein i din nuværende kost. Whey protein er dog af meget god kvalitet ifht. andre kødprodukter og kan godt betale sig at inkorporere i sin kostplan.
Hvordan kan det være at du absolut ikke kan indtage kreatin i pulverform? Er det fordi det ikke blander som du vil?
Prøv at bland det med æblejuice. Tag en ske, bland rundt til kreatinen hænger i væsken og bund derefter det hele.
Hvilke mængder blander du i et glas væske?

Så derfor vil jeg have piller som gør at det er nemmere, og derved spørgsmålet mht kre alkalyn om det er fint? og hvad med det der, uden loading fase?

Acid skrev:Forstår ikke hvorfor du overhovedet leger med tanken om kosttilskud når du efter flere års træning kun træner 2-3 gange om ugen. Det er nok der jeg ville ændre noget først og fremmest hvis jeg var dig.
man behøver da ikke gå i centeret 5 gange. Altså jeg kan bare ikke få det pulver ned.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster