Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 999
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 996

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin piller?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg har været inde og købe nogen af bodylabs kreatinpiller, og så står der bag på, at man skal tage 6 piller om dagen, og at det svare til 3g. Jeg har hørt at man skal tage omkring 5-6 gram om dagen, så jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med det? Jeg tænker også lidt, om det er muligt at jeg så bare kan sluge en 3-4 piller af gangen hvis jeg skal til at tage 12 om dagen? :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja, du skal tage ca. 6 piller dagligt, afhængigt af din vægt.
Du kan også med fordel starte med en loadingfase.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

nysgerrigfyr1 skrev:Jeg har været inde og købe nogen af bodylabs kreatinpiller, og så står der bag på, at man skal tage 6 piller om dagen, og at det svare til 3g. Jeg har hørt at man skal tage omkring 5-6 gram om dagen, så jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med det? Jeg tænker også lidt, om det er muligt at jeg så bare kan sluge en 3-4 piller af gangen hvis jeg skal til at tage 12 om dagen? :-)

Kære nysgerrige fyr

Er utrolig glad for dit spørgsmål, da det ikke bare er relavant for dig, men også en masse andre unge mennsker.

At du har købt kreatinpiller vidner om, at du seriøs med din træning, dette kan rigtig mange lære af. Pillerne består egentlig bare af sammenpresset kreatin, for behændighedens skyld. Hvis du mener, at du er så tilpas fyldig i figur, at du har behov for 5-6 gram kreatin pr. dag, så kan du sagtens spise 12 piller per dag.Du kan vælge, at dele dem op i 2x6, hvor du får 6 piller efter træning. Dette fungerer udemærket.

Nu skal du huske at kreatin har ry for at være et gate-way-drug. Vær yderst forsigtig med for store doser. Vi skulle jo nødigt have dig til at blive afhængig af anabolske steorider og løfte håndvægte danske tv-værter ikke kan.

Håber mit svar var brugbart, og ser frem til at høre om dine gains.

Med kærlig hilsen
Anders
Mvh Anders J, fysioterapeut.
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
“Talent is God given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.”
Brugeravatar

Reputation point: 87

Geografisk sted: Skien, Norge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

b000t skrev:Nu skal du huske at kreatin har ry for at være et gate-way-drug. Vær yderst forsigtig med for store doser. Vi skulle jo nødigt have dig til at blive afhængig af anabolske steorider og løfte håndvægte danske tv-værter ikke kan.

Ironi skal man passe på med overfor begyndere :)

/Topic flyttet
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Hvis du mener, at du er så tilpas fyldig i figur, at du har behov for 5-6 gram kreatin pr. dag, så kan du sagtens spise 12 piller per dag.Du kan vælge, at dele dem op i 2x6, hvor du får 6 piller efter træning. Dette fungerer udemærket.

Mange tak for dit svar, det var egentlig bare det jeg skulle høre!

Men jeg har dog lidt svært ved at forstå hvad du mener med overstående, hvordan skal det tolkes?
For jeg vil ikke mene jeg har voldsomt meget vægt at byde ind med, er det afhængigt af det, hvor meget
man kan holde til at indtage?

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Dingo skrev:
b000t skrev:Nu skal du huske at kreatin har ry for at være et gate-way-drug. Vær yderst forsigtig med for store doser. Vi skulle jo nødigt have dig til at blive afhængig af anabolske steorider og løfte håndvægte danske tv-værter ikke kan.

/Topic flyttet

Ironi?
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
“Talent is God given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.”
Brugeravatar

Styrkeliste

nysgerrigfyr1 skrev:
Hvis du mener, at du er så tilpas fyldig i figur, at du har behov for 5-6 gram kreatin pr. dag, så kan du sagtens spise 12 piller per dag.Du kan vælge, at dele dem op i 2x6, hvor du får 6 piller efter træning. Dette fungerer udemærket.

Mange tak for dit svar, det var egentlig bare det jeg skulle høre!

Men jeg har dog lidt svært ved at forstå hvad du mener med overstående, hvordan skal det tolkes?
For jeg vil ikke mene jeg har voldsomt meget vægt at byde ind med, er det afhængigt af det, hvor meget
man kan holde til at indtage?

Hvis du vejer 100 kg med en fedtprocent på 10%, så vil jeg mene at man behøver mere kreatin. Er man derimod en splejs, så kan man sagtens få tilsvarende gains med mindre dose, og også uden kreatin tilskud. Hvis du spiser nok kød.
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg spiste også kreatin piller tog 10 om dagen det svarer til 5 gram men nu er jeg gået over til pulver da det er meget billigere i længden og så kan man bare blande det i sin Shake istedet for at slige alle de piller :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

b000t skrev:
Dingo skrev:

/Topic flyttet

Ironi?

:?

Ironi, sarkasme, joking
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
b000t skrev:
Dingo skrev:

/Topic flyttet

Ironi?

:?

Ironi, sarkasme, joking

Billede
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online