Eller er protein bedre at tage?
Eller er det dumt når jeg ikke er ældre ?
Og selvfølgelig ville jeg købe fra

Kun seriøse svar?!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det er triceps der giver dig store arme 

jonathanson skrev:Hvorfor fokusere du mest på bryst, biceps og mave? Er det ikke ret discoDet er triceps der giver dig store arme

Ioxer skrev:få styr på din kost før du begynder på kreatin. Det vil du få meget mere ud af
ps. Kreatin er et protein

jonathanson skrev:Hvor meget lår køre du så?

Mikkelmaj skrev:jonathanson skrev:Hvor meget lår køre du så?
Indre / ydre lår
Ben pres
bag / for side
og den der hvor man "sparker"
3x10

swimchris skrev:nej kreatin er farligt.
Kreatin binder væsken i din krop så du tager 1-2 kg på. Men så snart du stoppe med kreatin taber du det igen.
ellers læs her http://www.kreatin.dk/
alwin skrev:Men det er jo også fordi hvis nogle siger ''spænd lige'' så viser man jo biceps, ikke triceps
.

Dingo skrev:swimchris skrev:nej kreatin er farligt.
Kreatin binder væsken i din krop så du tager 1-2 kg på. Men så snart du stoppe med kreatin taber du det igen.
ellers læs her http://www.kreatin.dk/
Jeg ved godt du mener "er ikke farligt" men ville bare skrive det for the record.alwin skrev:Men det er jo også fordi hvis nogle siger ''spænd lige'' så viser man jo biceps, ikke triceps
.
Vrøvl, selvom man laver en "almindelig" arm pose, så giver triceps armen et meget mere massivt look (hvis den er eksisterende vel at mærke...)
Synes folk giver en lidt unuanceret sammenligning af protein og kreatin..
Så kort fortalt: kreatin kan give et styrkeoverskud ved at påvirke musklens omdannelse af ADP fra spaltningen af ATP til brug i aktionspotentialet i aktin og myosin tværbrosdannelsen i muskelvævet.
Protein, om det kommer fra pulver eller fra "rigtige" madvarer, øger proteinsyntesen og giver derved hypetrofi (større muskler).
Det er 2 vidt forskellige ting og man må derfor se på sit behov. Dit behov er garanteret at få noget ordentligt at spise i nogle ordentlige mængder så brug du hellere pengene i netto og overvej så kreatin når der begynder at ske noget på den anden front

alwin skrev:Ja, men folk som ikke træner kigger tit kun på "bulen".

jonathanson skrev:Hvis jeg skulle vælge mellem at træne biceps eller triceps, og ikke måtte træne den jeg ikke valgte. Så hade jeg valgt at træne triceps. Jeg går jo ikke og flexer mine arme dagen lang

Dingo skrev:alwin skrev:Ja, men folk som ikke træner kigger tit kun på "bulen".
Måske ved første øjekast men "folk" kigger også på den generelle arm størrelse og den vil aldrig blive "woooow!" uden en massiv triceps.
Derudover sjovt argument for kun at fokusere på biceps.. fordi det er den folk kigger på

alwin skrev:Dingo skrev:alwin skrev:Ja, men folk som ikke træner kigger tit kun på "bulen".
Måske ved første øjekast men "folk" kigger også på den generelle arm størrelse og den vil aldrig blive "woooow!" uden en massiv triceps.
Derudover sjovt argument for kun at fokusere på biceps.. fordi det er den folk kigger på
Jeg fokusere ikke mere på biceps end triceps, slet ikke. Jeg skrev bare hvorfor, at alle discoer som jeg kender, træner biceps mest.

Dingo skrev:alwin skrev:Dingo skrev:alwin skrev:Ja, men folk som ikke træner kigger tit kun på "bulen".
Jeg fokusere ikke mere på biceps end triceps, slet ikke. Jeg skrev bare hvorfor, at alle discoer som jeg kender, træner biceps mest.
Jeg har på intet tidspunkt sagt hvad DU gjorde, jeg konstaterede blot at det var et lamt argument for at træne det man nu gør

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster