Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hot_fifty skrev:er det ik 20-25 g fordelt i en uge i loading fasen, og så 5 g dagligt?
Husk rigelig med væske

GoonMuscle skrev:hvor meget vand drikker du i løbet af dagen?

Illisher skrev:hot_fifty skrev:er det ik 20-25 g fordelt i en uge i loading fasen, og så 5 g dagligt?
Husk rigelig med væske
kommer an på hvordan man vælger at gøre. nogen kører bare fast 20g-25g andre kører 0,03g-0,05g pr kilo kropsvægt
EDIT: Kan se det bare er til vedligeholdelses fasen.. men anyway, så tror jeg ikke det gør den store forskel.. Kører selv med 20g i loading, og ca. 5g dagligt i vedligeholdelses fasen.
Hvis du ikke kan mærke forskel på om du tager det eller ej, så er du nonresponder. Hvis ikke du synes du får noget ud a det, tja så kan man jo ligeså godt spare de penge ;)

Lyngbeck skrev:Stjæler lige tråden, er selv startet på Kreatin..
Hvornår ved man om det virker på en ?

Lyngbeck skrev:Stjæler lige tråden, er selv startet på Kreatin..
Hvornår ved man om det virker på en ?

kwarzon skrev:Skal lige være sikker. Er det ikke max 3 måneder man kan tage kreatin, hvorefter man tager 1 måned, hvor man helt undlader kreatinen???

Illisher skrev:kwarzon skrev:Skal lige være sikker. Er det ikke max 3 måneder man kan tage kreatin, hvorefter man tager 1 måned, hvor man helt undlader kreatinen???
det plejer man at sige.. men som med alt andet så skal man ikke hænge sig for meget i tal og sådan.
jeg timer det heællere så det passer med de programmer jeg kører osv. men ofte siger man 3 måneder on, og 1 måneds pause

kwarzon skrev:Illisher skrev:kwarzon skrev:Skal lige være sikker. Er det ikke max 3 måneder man kan tage kreatin, hvorefter man tager 1 måned, hvor man helt undlader kreatinen???
det plejer man at sige.. men som med alt andet så skal man ikke hænge sig for meget i tal og sådan.
jeg timer det heællere så det passer med de programmer jeg kører osv. men ofte siger man 3 måneder on, og 1 måneds pause
Okay. Ja man skal self ikke tænke så meget over tal osv, men hvad ville der ske, hvis man kørte kretin året rundt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster