http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-krea ... -339p.html
og jeg skal lige være sikker på at man skal tage det alle dage også de dage man ikke træner?:D

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Recept skrev:Du tager det hver dag, også hviledage.
Hvorfor vil du tage dem i pilleform? Det er pissedyrt ift. pulveret.

emilroge skrev:Recept skrev:Du tager det hver dag, også hviledage.
Fordi det er letter for men når man skal tage det 4 gange om dagen er det så til morgen middag efter træning og aften?

Recept skrev:emilroge skrev:Recept skrev:Du tager det hver dag, også hviledage.
Fordi det er letter for men når man skal tage det 4 gange om dagen er det så til morgen middag efter træning og aften?
Altså nu er det kun i loadingperioden (dvs. de første 5-7 dage), du tager det flere gange om dagen, ellers er det bare en gang.
Selv i loadingperioden kan du bare dele det op over to gange på dagen, fx morgen og aften, hvis det er for besværligt det andet. Du betaler mere end det dobbelte for pillerne ift. pulveret.

Dobermann skrev:KILO Lol ik ligefrem fordi i skal have 100gram om dagen:D

Ruddi skrev:Det anbefales a tage max 3 gr. om dagen men mange har den holdning at hvis du tager for meget kreatin så udskiller kroppen det bare igennem tisset.
Jeg tager 6gr med min morgen protein shake og 6gr med protein shaken efter træning.

Monkeyjuice skrev:Ruddi skrev:Det anbefales a tage max 3 gr. om dagen men mange har den holdning at hvis du tager for meget kreatin så udskiller kroppen det bare igennem tisset.
Jeg tager 6gr med min morgen protein shake og 6gr med protein shaken efter træning.
Iflg hvem?

Monkeyjuice skrev:Dobermann skrev:KILO Lol ik ligefrem fordi i skal have 100gram om dagen:D
Det var dog et skodsvar.
Til TS. Køb en spand hver, så har i til rigtig lang tid!

emilroge skrev:Recept skrev:emilroge skrev:Recept skrev:Du tager det hver dag, også hviledage.
Altså nu er det kun i loadingperioden (dvs. de første 5-7 dage), du tager det flere gange om dagen, ellers er det bare en gang.
Selv i loadingperioden kan du bare dele det op over to gange på dagen, fx morgen og aften, hvis det er for besværligt det andet. Du betaler mere end det dobbelte for pillerne ift. pulveret.
okay tror vi ser på pulveret så men hvor mange kg vil du anbefale til 2 som vil prøve det i 3 måneder?:D

Recept skrev:emilroge skrev:Recept skrev:emilroge skrev:Recept skrev:Du tager det hver dag, også hviledage.
okay tror vi ser på pulveret så men hvor mange kg vil du anbefale til 2 som vil prøve det i 3 måneder?:D
Som Monkeyjuice siger, så køb en hver. Det er ikke særlig dyrt.
Der står muligvis på pakken, at du max må indtage 2-3g om dagen, men tag det med et gran salt. Kan ikke huske, hvad den anbefalede mængde er, men jeg har taget 5g om dagen (vejer 80-85 kg) og 20g om dagen i loadingfasen.
Er du en lille dude, så snup lidt mindre. Ellers bare tag det samme, der sker intet ved det - kreatin er gennemtestet og har vist forsvindende få/små eller ingen bivirkninger.
Køb jer bare 500g hver, så har i mindst til tre måneder.

Recept skrev:Snup du bare 20-25g i loadingfasen og 3-5g derefter. Det er helt fint. Held og lykke til jer.

Ruddi skrev:Det anbefales a tage max 3 gr. om dagen men mange har den holdning at hvis du tager for meget kreatin så udskiller kroppen det bare igennem tisset.

Chubbyboi skrev:Ruddi skrev:Det anbefales a tage max 3 gr. om dagen men mange har den holdning at hvis du tager for meget kreatin så udskiller kroppen det bare igennem tisset.
Hvor lang tid har du taget 12 g om dagen?
Henviser til artiklen; "Hvad er kreatin"

Ruddi skrev:Chubbyboi skrev:Ruddi skrev:Det anbefales a tage max 3 gr. om dagen men mange har den holdning at hvis du tager for meget kreatin så udskiller kroppen det bare igennem tisset.
I et par måneder nu tror jeg. Prøver at finde den artikkel så

Chubbyboi skrev:Ruddi skrev:Chubbyboi skrev:Ruddi skrev:Det anbefales a tage max 3 gr. om dagen men mange har den holdning at hvis du tager for meget kreatin så udskiller kroppen det bare igennem tisset.
I et par måneder nu tror jeg. Prøver at finde den artikkel så
Din loadingperiode må kun vare 5-7 dage, hvor du efterfølgende kun tager 3-5 g alt efter din kropsvægt.

emilroge skrev:Recept skrev:Snup du bare 20-25g i loadingfasen og 3-5g derefter. Det er helt fint. Held og lykke til jer.
tak for de god svar jeg starter nok også en log når jeg begynder med det:=)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster