Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gosser skrev:Du kan blande det med lige hvad du lyster.

jimmy20 skrev:Gosser skrev:Du kan blande det med lige hvad du lyster.
okay så kan godt proppe det ned til min protein shake??

jonathanson skrev:jimmy20 skrev:Gosser skrev:Du kan blande det med lige hvad du lyster.
Ja, det gør jeg selv

jimmy20 skrev:jonathanson skrev:jimmy20 skrev:Gosser skrev:Du kan blande det med lige hvad du lyster.
Ja, det gør jeg selv
okay mange tak:)

jimmy20 skrev:Gosser skrev:Du kan blande det med lige hvad du lyster.

supertěžká skrev:Du skal tage 5 gram om dagen, dvs. ingen loading periode.. meget tyder på man, med tiden, kan oplagre et højere depot sådan. Det er ligemeget hvad du blander din kreatin med, så længe det ikke er noget med c-vitamin! det ødelægger kreatinen fuldstændig. kan anbefales at tage det lige efter et måltid, men er ikke det afgørende:) - der går 3 uger fra du starter til dine depoter er 100%, og en kur varer ca. 3 måneder. man gainer muskler ca. 30 % bedre med kreatin. - det svære ved kreatin er at huske at tage det Hver dag!:) og så bloater nogle en del da man ophober en masse væske.. vejer selv 3-4 kg mere når jeg er på kreatin.. men effekten er det værd!

supertěžká skrev:Du skal tage 5 gram om dagen, dvs. ingen loading periode.. meget tyder på man, med tiden, kan oplagre et højere depot sådan. Det er ligemeget hvad du blander din kreatin med, så længe det ikke er noget med c-vitamin! det ødelægger kreatinen fuldstændig. kan anbefales at tage det lige efter et måltid, men er ikke det afgørende:) - der går 3 uger fra du starter til dine depoter er 100%, og en kur varer ca. 3 måneder. man gainer muskler ca. 30 % bedre med kreatin. - det svære ved kreatin er at huske at tage det Hver dag!:) og så bloater nogle en del da man ophober en masse væske.. vejer selv 3-4 kg mere når jeg er på kreatin.. men effekten er det værd!

supertěžká skrev:Og en til vigtig ting!! kreatin nedbrydes relativt hurtigt i vand.. så drik det så hurtigt som muligt, vil ikke anbefale dig at blande det i en shake som står 1,5-2 timer i et træningspas..

supertěžká skrev:Og en til vigtig ting!! kreatin nedbrydes relativt hurtigt i vand.. så drik det så hurtigt som muligt, vil ikke anbefale dig at blande det i en shake som står 1,5-2 timer i et træningspas..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster