Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

(held og lykke)
Metapod skrev:Selvtillid er vigtig

110811 skrev:Og ja.. mit indlæg lyder faktisk lige så røv sygt som min ansøgning.. Jeg vender stærkt tilbage..!!

110811 skrev:
Jeg ville efterfølgende skrive lidt om mine planer med uddannelsen fremtidsmuligheder osv..
.

alllstar skrev:110811 skrev:
Jeg ville efterfølgende skrive lidt om mine planer med uddannelsen fremtidsmuligheder osv..
.
Hvis du har planer om at arbejde i udlandet, kunne uddannelsen være noget for dig. At få arbejde i dk vil næsten være umuligt. Der bliver optaget alt,alt,alt for mange i forhold til arbejde at få, da skolen får penge pr. Gennemført og regeringen bare vil have nogen igennem. Nede på jobcentret sidder 8/10 nyuddannede som er fysser. Fuldstændig uforståeligt at de bliver ved med at optage. Skriver ikke for at skræmme eller være et dumt svin, men realiteten er nogen gange slem at høre. Kender vel 5-6 fysser, og de siger det samme alle - for lidt Arb. I forhold til uddannede.
BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Metapod skrev:
Kan du give et bud på hvilke uddannelser der er mangel på Allstar?

Acid skrev:Ligesom med så mange ansøgninger skal du fokusere på hvad de leder efter, og ikke hvem du er. De er ligeglade med dig, de vil bare vide om det er en god handel for dem at optage dig på studiet. Så gør det let for dem.
Alle uddannelsesinstitutioner vil gerne have studerende der er dedikerede, stabile, vedholdende, dygtige og ambitiøse. Tænk over hvordan du kan matche deres ønsker, og skriv din ansøgning herefter. Vigtigst af alt, nævn hvordan du skilder dig ud fra mængden, samt sælg dig selv!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster