Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Maskinen skrev:
Har selv lige flækket tekstten ned hurtigt så kig den gerne efter. Der er desuden et sted jeg simpelthen ikke kan høre hvad han siger.
Jeg har et nøglekort det 5 stjerner
En smag af jern i munden, blæk og et knust hjerte
For siden vi gik har verden ikk’ været værdi
Men har mit gudkompleks så jeg er ikke færdig
Jeg helt derude hvor GLIMT bliver til sorte cirkler
Jeg vil have , for du ligner dopen virker
For ikke blæst det som et taber bæst
Selv lidt champagne sex, få det kamera væk?

Maskinen skrev:Man kan ikke benægte han har ændret stil siden Dominologi, men sangen går i fin tråd med sidste plade, som han lavede som medlem i gruppen Selvmord.
Jeg må indrømme teksten ikke umiddelbart er så god som jeg havde forventet, men skal stadig lige have et par metaforer på plads..
Men skal man se teksten i lyset af hvordan han beskriver hans plade:
"Libertiner er min hyldest til vores smukke ignorance, og den fantastisk afvigende adfærd den fører med sig. Det er ufiltrerede tanker fra en egoist med det synspunkt, at selvdestruktiv er det nye glad."
handler sangen vel om hans rejse som rapper.

Mussetrussen skrev:Problemet er vel at han har fået det godt og fået styr på sit liv. Det kommer der bare ikke gode tekster ud af. Så er der mere kød på fucked-up-ness, stoffer, depression, ligegyldighed og selvdestruktion som han skrev om på nogle af de første albums. Det er svært at være voksen og fornuftig rapper når man som genre appellerer til et ungt desperat publikum der bare vil svælge i nedtur.

Legend skrev:Mussetrussen skrev:Problemet er vel at han har fået det godt og fået styr på sit liv. Det kommer der bare ikke gode tekster ud af. Så er der mere kød på fucked-up-ness, stoffer, depression, ligegyldighed og selvdestruktion som han skrev om på nogle af de første albums. Det er svært at være voksen og fornuftig rapper når man som genre appellerer til et ungt desperat publikum der bare vil svælge i nedtur.
Det er svært ikke at drage en parallel til Eminem her.
L.O.C. har dog aldrig været specielt interessant som rapper. Bevares, manden sælger plader og laver nogle fornuftige hooks, men nogen fantastisk rapper bliver han sgu aldrig.

Legend skrev:Mussetrussen skrev:Problemet er vel at han har fået det godt og fået styr på sit liv. Det kommer der bare ikke gode tekster ud af. Så er der mere kød på fucked-up-ness, stoffer, depression, ligegyldighed og selvdestruktion som han skrev om på nogle af de første albums. Det er svært at være voksen og fornuftig rapper når man som genre appellerer til et ungt desperat publikum der bare vil svælge i nedtur.
Det er svært ikke at drage en parallel til Eminem her.
L.O.C. har dog aldrig været specielt interessant som rapper. Bevares, manden sælger plader og laver nogle fornuftige hooks, men nogen fantastisk rapper bliver han sgu aldrig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster