Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

- hvis du mener at du vil se hakket ud så nej du er for tyk og for utrænet, hvis du derimod mener om du kan nå at smide en del fedt så er svaret ja

Du vil godt kunne smide ca. 4 kg om måneden. Du vil dog komme til, at se tynd ud til sidst, men så har du en god ramme, at leanbulke på
God fornøjelse med det 

BB4Life1984 skrev:Jeg kan anbefale dig, at spise efter Intermittent Fasting Leangains principperne http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html ! Det rykker og du vil kunne se markant forskel fra måned til måned - da jeg selv kom ned under en fedtprocent på 14-15% kunne jeg se forskel fra uge til uge ved detDu vil godt kunne smide ca. 4 kg om måneden. Du vil dog komme til, at se tynd ud til sidst, men så har du en god ramme, at leanbulke på
God fornøjelse med det

Foos skrev:BB4Life1984 skrev:Jeg kan anbefale dig, at spise efter Intermittent Fasting Leangains principperne http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html ! Det rykker og du vil kunne se markant forskel fra måned til måned - da jeg selv kom ned under en fedtprocent på 14-15% kunne jeg se forskel fra uge til uge ved detDu vil godt kunne smide ca. 4 kg om måneden. Du vil dog komme til, at se tynd ud til sidst, men så har du en god ramme, at leanbulke på
God fornøjelse med det
Han kunne også spise normalt og gøre præcis det samme - bare en tanke

BB4Life1984 skrev:Foos skrev:BB4Life1984 skrev:Jeg kan anbefale dig, at spise efter Intermittent Fasting Leangains principperne http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html ! Det rykker og du vil kunne se markant forskel fra måned til måned - da jeg selv kom ned under en fedtprocent på 14-15% kunne jeg se forskel fra uge til uge ved detDu vil godt kunne smide ca. 4 kg om måneden. Du vil dog komme til, at se tynd ud til sidst, men så har du en god ramme, at leanbulke på
God fornøjelse med det
Det kunne han, ja. Jeg skriver jo også, at jeg kan anbefale ham leangains. Det er ment ud fra egne og andres erfaringer med den måde, at spise på. Mange, heriblandt migselv, oplever at de ikke er nær så sultne ved IF som ved en normal diæt og det synes jeg er værd at tage med i overvejelserne. Jeg har prøvet begge dele og har klart haft den bedste oplevelse af en diæt på IF. Min psyke og mit energi niveau har også været meget bedre på IF. Men det var mine erfaringer, TS må jo selv vurdere hvad der passer af diæt til hans måde at leve på

Foos skrev:BB4Life1984 skrev:Foos skrev:BB4Life1984 skrev:Jeg kan anbefale dig, at spise efter Intermittent Fasting Leangains principperne http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html ! Det rykker og du vil kunne se markant forskel fra måned til måned - da jeg selv kom ned under en fedtprocent på 14-15% kunne jeg se forskel fra uge til uge ved detDu vil godt kunne smide ca. 4 kg om måneden. Du vil dog komme til, at se tynd ud til sidst, men så har du en god ramme, at leanbulke på
God fornøjelse med det
Det kunne han, ja. Jeg skriver jo også, at jeg kan anbefale ham leangains. Det er ment ud fra egne og andres erfaringer med den måde, at spise på. Mange, heriblandt migselv, oplever at de ikke er nær så sultne ved IF som ved en normal diæt og det synes jeg er værd at tage med i overvejelserne. Jeg har prøvet begge dele og har klart haft den bedste oplevelse af en diæt på IF. Min psyke og mit energi niveau har også været meget bedre på IF. Men det var mine erfaringer, TS må jo selv vurdere hvad der passer af diæt til hans måde at leve på
Men du skriver jo netop at "Det rykker og du vil kunne se markant forskel fra måned til måned" - det må jo så her refererer til IF og IF rykker ikke noget som helst, IF er en måde at indtage sine kalorier på - kalorie underskud "rykker"

A Menace To Chicken skrev:Foos skrev:BB4Life1984 skrev:Foos skrev:BB4Life1984 skrev:Jeg kan anbefale dig, at spise efter Intermittent Fasting Leangains principperne http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html ! Det rykker og du vil kunne se markant forskel fra måned til måned - da jeg selv kom ned under en fedtprocent på 14-15% kunne jeg se forskel fra uge til uge ved detDu vil godt kunne smide ca. 4 kg om måneden. Du vil dog komme til, at se tynd ud til sidst, men så har du en god ramme, at leanbulke på
God fornøjelse med det
Men du skriver jo netop at "Det rykker og du vil kunne se markant forskel fra måned til måned" - det må jo så her refererer til IF og IF rykker ikke noget som helst, IF er en måde at indtage sine kalorier på - kalorie underskud "rykker"
IF rykker, det rykker dig rundt! Det kurerer desuden grøn stær, nedgroede negle og ulykkelig kærlighed. Og din intelligens kvotient stiger med 20-30 point, efter Raven testen som Mensa bruger. Og du får smukke øjne, flottere hår og bliver smooth with teh ladies.
Leangain! No brain, no pain !!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster