Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rkaminski001 skrev:Hvad er det laseren skal bruges til?

rkaminski001 skrev:Hvad er det laseren skal bruges til?

Pind skrev:rkaminski001 skrev:Hvad er det laseren skal bruges til?
Powerpoint præsentationer og til at blinde cykelister med.

Storfod skrev:Hår I gerne vil af med??? Er I mænd eller kvinder?

Nygren skrev:Storfod skrev:Hår I gerne vil af med??? Er I mænd eller kvinder?
Hvor gammel er du?
Når man når en vis alder, ændres hårvæksten til uønskede områder.
Edit: Ser du er 35 år. Så er du bare sluppet heldigt i forhold til os andre![]()

Ryg og skuldre.Lucas1994 skrev:Nygren skrev:Storfod skrev:Hår I gerne vil af med??? Er I mænd eller kvinder?
Hvor gammel er du?
Edit: Ser du er 35 år. Så er du bare sluppet heldigt i forhold til os andre![]()
Hvad er det for steder?

Nygren skrev:Ryg og skuldre.Lucas1994 skrev:Nygren skrev:Storfod skrev:Hår I gerne vil af med??? Er I mænd eller kvinder?
Hvor gammel er du?
Hvad er det for steder?

Lucas1994 skrev:Nygren skrev:Ryg og skuldre.Lucas1994 skrev:Nygren skrev:Storfod skrev:Hår I gerne vil af med??? Er I mænd eller kvinder?
Hvor gammel er du?
Hvad er det for steder?
Men hvis man har tendens til det så er det vel ikke noget der først dukker op i 30'erne?

Storfod skrev:Hår I gerne vil af med??? Er I mænd eller kvinder?

Dingo skrev:Storfod skrev:Hår I gerne vil af med??? Er I mænd eller kvinder?
Grin du bare over at "rigtige mænd har...", så fortsætter jeg med at fjerne den klmpe manke jeg får på hele mit mave område, og de stride sorte hår der kommer frem på min ryg. I mellemtiden kan du jo så selv rende tundt og ligne en abe, men hvad pokker har det at gøre med at være en mand eller ej.
Velvidende at vi lever i år 2015, hvor mænd går mere og mere op i deres udseende, og ikke er bange for at vise deres metroseksuelle side. 

SNI skrev:Var der nogen der rent faktisk læste hvad den laser kunne bruges til ? I en tråd der ikke har noget med hårfjerning at gøre, blev den ret hurtigt afsporet

Grin du bare over at "rigtige mænd har...", så fortsætter jeg med at fjerne den klmpe manke jeg får på hele mit mave område, og de stride sorte hår der kommer frem på min ryg. I mellemtiden kan du jo så selv rende tundt og ligne en abe, men hvad pokker har det at gøre med at være en mand eller ej.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster