Er der ikke en anden øvelse der også rammer det laterale skulderhoved godt?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nizorh skrev:Military press eventuelt?

Lønborg skrev:Nizorh skrev:Military press eventuelt?
Mig der er fejlinformeret..? Eller går den ikke kun i forreste del af skulderen?

moretti12 skrev:Lønborg skrev:Nizorh skrev:Military press eventuelt?
Mig der er fejlinformeret..? Eller går den ikke kun i forreste del af skulderen?
Det er dig den er galt med..
ellers er der: upright rows, barbell front raise

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

rallen skrev:moretti12 skrev:Lønborg skrev:Nizorh skrev:Military press eventuelt?
Det er dig den er galt med..
ellers er der: upright rows, barbell front raise
Nej, military er ligesom alle andre vertikale presseøvelser utrolig ringe til at ramme det mediale skulderhoved. Endnu værre er at du anbefaler front raises, som er en iso øvelse til forskulderen.

rallen skrev:Haha, gad jeg havde gjort det, min midterskulder er ynkelig, og selvom jeg kan OH presse 80 kg for 3 reps og har haft rimelig god hypertrofi i forskulderen, får min midterskulder, eller mangel deraf, det til at se ud som om mine skuldre er mega puny.

rallen skrev:Der er fin mind-muscle til midterskulderen under laterals og upright rows. Men intet under diverse pres.
Kører for det meste uden lock-out, mærker intet til midterskulderen, har prøvet både med dbs, smith og fri barbell. dog aldrig med et helt ret ryglæn, det var måske en idé.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster