Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1415
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1412

Følg bodybuilding.dk på

lave eget homegym

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej
Jeg er ved at overbevise min mor om at vi skal have lavet et homegym ude i vores garage når den nu skal udvides.
Vil i den her tråd sende nogle link til nogle brugte ting på guloggratis og dba, som i skal "godkende" altså om det er noget værd. Vil ikke betale for meget for noget jeg måske slet ikke behøver, men vil også have noget i kvalitet.
Starter lige med den her bænk:

http://www.guloggratis.dk/sport/fitness ... s=0#images

Andre ting vil komme hen af vejen, som jeg finder noget. I må MEGET gerne sende links til noget billigt som i bare mener man skal have i et homegym. Mange tak :D

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... 35&start=0
viewtopic.php?f=3&t=38709

der kan være lidt inspiration at hente her i de 2 tråde.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

Den bænk ville jeg ikke købe - jeg har selv haft en magen til - eller jeg har den faktisk endnu, men bruger den bare ikke da jeg har købt en bedre. Man kan da godt leve med den, men det er lidt noget dallerværk og de ting der er sat på den til ben og bryst er nærmest ubrugelige. Derudover er de holdere til stangen for smalle, dvs lortet vipper når man sætter skiver på.

Ikke en bænk jeg vil anbefale - dog har den holdt til mig da jeg vejede ca. 110 Kg og bænkede +100 Kg, men i forhold til den Hammer Finnlo jeg har nu er der en verden til forskel.
Af skade bliver man klog - men sjældent stærk

Tjek min log - PR's side 1.
http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksværk

Styrkeliste
- Bænkpres: 108.50
- Squat: 170.00
- Dødløft: 191.00

Galleri: Vis galleri (12)

Illisher skrev:http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=8&t=32235&start=0
http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=3&t=38709

der kan være lidt inspiration at hente her i de 2 tråde.

Tak for rådet. Har nu læst begge igennem. Men tænkte mere på hvis der var nogle der faldt over et godt tilbud på nogle stænger, vægte eller et rack måske. Tråden var lidt mere ment som hvis nogle havde set et godt tilbud, at de så gad sende et link. Sorry hvis jeg har formuleret mig dårligt.

Hill skrev:Den bænk ville jeg ikke købe - jeg har selv haft en magen til - eller jeg har den faktisk endnu, men bruger den bare ikke da jeg har købt en bedre. Man kan da godt leve med den, men det er lidt noget dallerværk og de ting der er sat på den til ben og bryst er nærmest ubrugelige. Derudover er de holdere til stangen for smalle, dvs lortet vipper når man sætter skiver på.

Ikke en bænk jeg vil anbefale - dog har den holdt til mig da jeg vejede ca. 110 Kg og bænkede +100 Kg, men i forhold til den Hammer Finnlo jeg har nu er der en verden til forskel.

Mange tak for rådet. Hvad vil du skyde på man kan finde en ordentlig bænkpress bænk (brugt) til her på nettet?

Sportsatlet skrev:
Hill skrev:Den bænk ville jeg ikke købe - jeg har selv haft en magen til - eller jeg har den faktisk endnu, men bruger den bare ikke da jeg har købt en bedre. Man kan da godt leve med den, men det er lidt noget dallerværk og de ting der er sat på den til ben og bryst er nærmest ubrugelige. Derudover er de holdere til stangen for smalle, dvs lortet vipper når man sætter skiver på.

Mange tak for rådet. Hvad vil du skyde på man kan finde en ordentlig bænkpress bænk (brugt) til her på nettet?

Jeg ved det faktisk ikke - den bænk jeg har nu har kostet 15-1600 fra ny af og er rigtig god - ved ikke om man kan finde en god bænk lidt billigere, men ellers så ligger en brugt vel på omkring det halve, men så er det jo uden stang og skiver.

Men som jeg skrev kan man da godt leve med den du havde fundet til at starte med, særligt hvis du ikke er så tung og ikke bænker så meget, men man får jo som regel hvad man betaler for og kommer så til at leve med de besværligheder/skavanker der følger med - så det må du jo vurdere - hvis alternativet er at du ikke får nogen bænk så er det jo trods alt bedre med en ikke alt for god en.
Af skade bliver man klog - men sjældent stærk

Tjek min log - PR's side 1.
http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksværk

Styrkeliste
- Bænkpres: 108.50
- Squat: 170.00
- Dødløft: 191.00

Galleri: Vis galleri (12)

Hill skrev:
Sportsatlet skrev:

Jeg ved det faktisk ikke - den bænk jeg har nu har kostet 15-1600 fra ny af og er rigtig god - ved ikke om man kan finde en god bænk lidt billigere, men ellers så ligger en brugt vel på omkring det halve, men så er det jo uden stang og skiver.

Men som jeg skrev kan man da godt leve med den du havde fundet til at starte med, særligt hvis du ikke er så tung og ikke bænker så meget, men man får jo som regel hvad man betaler for og kommer så til at leve med de besværligheder/skavanker der følger med - så det må du jo vurdere - hvis alternativet er at du ikke får nogen bænk så er det jo trods alt bedre med en ikke alt for god en.

Tak for dine råd. De var værdifulde. Og vil bestemt ikke sige jeg bænker meget, så vil lige tage bænken op til overvejelse :D

Andre der har nogle gode råd til ting jeg skal have med i mit homegym? Eller nogle gode tilbud?...

mit er godt nk udenfor men har kun kostet mig 500. Det var stålstangen som kostede og en svejsning . viewtopic.php?f=11&t=29720
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 200.00

Jeg stjæler lige denne tråd.

Jeg har mit eget lille homegym nu (billeder i min profil), men vil gerne have opgraderet udstyret.

I denne omgang søger jeg noget mere professionelt udstyr. Jeg skal bruge et ordentlig cage, en solid flad bænk, OL-stang og mindst 200 kilo gummibelagte skiver (gerne i flotte OL farver).

Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg gør det bedste køb. Fx har jeg fundet en 220cm OL-stang til 999 kr. (max belastning: 450 kg) og en til 1600 kr. (max: 200 kg). Hvorfor denne forskel i pris og max belastning? Ser meget underligt ud for mig, men kan da godt se hvilket tilbud der er bedst.

Mht et cage, hvor får man så det billigst (er ikke ude i noget hjemmelavet svejs)?

Jeg har set nogle skiver på Sport Tiedje, kan det fås billigere end dette?

Er der nogen, som har erfaring med enten disse eller andre sider?

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster