Hey!
Velkommen til.
Jeg er forholdsvis ny i det her show, så der vil sikkert være mange dumme fejl i denne log
Efter længere tids snak, så blev jeg endelig overtalt til at starte med at fitnesstræne. Havd aldrig trænet før, så man kan rolig sige, at jeg starter på bar bund.
Jeg er pt midt i mit sabbatår, og regner med at starte på Universitetet til sommer. Jeg træner fullbody 3 gange om ugen sammen med min makker(han vil ikke på loggen endu).
Er 20 år og omkring 180cm høj
Vægt 14/1-2008: 69.0kg
Vægt 14/1-2009: 73.6kg
Max
14/6-2008
Dødløft: 140kg
Squat: 100kg
BB Bench Press: 77,5kg
Mål:
Stærkere ryg - Har altid haft svag ryg, hvilket har hæmmet mig da jeg dyrkede sport som yngre. Det har giver yderligere problemer efter jeg passerede 18 år, og fik mine muskler på brystkassen til spænde ekstra(Fysioterapeuten sagde, at ryggen aldrig kunne strække dem ud og det var derfor)
Som et lille bi-mål vil jeg også have lidt kilo på kroppen, da jeg altid har været meget spinkel.
Billeder:
files/attachments/9285-08-09.jpg
Min første træning inden jeg ændrede denne post:
Træning 9/1-2008
Trænningen gik mest ud på at finde rundt i centeret(FitnessWorld) og ellers teste de forskellige øvelser. Til sidst fik jeg dog løftet lidt:
BB Bench Press : 3x8 31kg
BBIncline Bench Press : 3x8 31kg
DB Shoulder Pres : 3x8 10kg
DB Curls : 3x8 12kg
Triceps Extension : 3*12kg
Crunch maskine : 3x8 55 lbs
Skal dog også til at lave noget dødløft og squat, fordi ellers vil det halte meget. Skal bare lige lære teknikken, så jeg undgår skader, fordi det er så fandens demoraliserende.
Kører pt. ikke noget fastlagt program, men kører de basisøvelser her i starten. Så kan jeg altid finde et program
25. september
Endelig gang igen. Manglende motivation gjorde, at jeg tog en pause indtil den kom tilbage. Har derfor mistet en del styrke..