Jeg har længe overvejet at starte på at lean bulke, idet jeg efter et vægttab på 16-17 kg desværre er ret "flad" at se på.
Jeg er 168 cm høj og vejer 58-59 kg, men på grund af 14-15 måneders kalorieunderskud er bl.a. min røv forsvundet. Jeg ønsker at få flottere skuldre, større bagdel og i det hele taget en flottere holdning, i stedet for at ligne en halv-udsultet muskelforladt pige ;)
Jeg har stadig den velkendte lille bule på maven som kvinder med en fedtprocent på over 20 nu har, men jeg tænker alligevel at lean bulk er den eneste vej frem nu, for jeg ser mere og mere slatten ud.
Håber i vil give mig ret i, at større vægttab ikke er vejen frem længere?
Jeg er med på hele idéen, kalorieoverskud og det hele - bare rolig, jeg har læst alt hvad jeg kan læse mig til

Men hvor meget skal jeg sigte efter at tage på i ugen? Nogle steder skriver de blot 100 gram, andre steder 500 gram. Det er noget af en forskel!
Eftersom jeg bestemt ikke har brug for mere fedt på kroppen, ønsker jeg selvfølgelig at det skal gå så "smertefrit" som muligt, forstået på den måde at jeg ikke ønsker at gaine mere fedt end højst nødvendigt.
Kom gerne med andre råd til bulking, hvis i har nogle i synes i vil give mig med på vejen. Evt. en makrofordeling der har fungeret for jer. (her har jeg fundet 1g protein pr. pound/0,45g fedt pr. pound/kulhydrat for resten)

Så ja, omkring 1 kg vægtøgning om måneden.