Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1151
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1148

Følg bodybuilding.dk på

led smerter

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa drenge

Jeg har haft omkring 3 skulder skader, I samme skulder. Det er egentlig væk nu, men nu er det bare "irriterende" men ikk øm. Jeg kan godt bruge den. Men af og til skal man lige kører armen rundt. Så lige strække den ud osv.

- Tænkte på om noget tilskud ku gøre det bedre. Som olie/ olie piller?? :)

På forh¨ånd tak. :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

MSM og Glocusamine skulle efter sigende hjælpe på det. ved der er flere der har pøvet det og er glade for det.

ellers har jeg selv gode erfaringer med æbleeddike.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

kuglen skrev:MSM og Glocusamine skulle efter sigende hjælpe på det. ved der er flere der har pøvet det og er glade for det.

Hvad er MSM og Glocusamine, Og hvor kan man få det?

cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Har selv haft gentagende problemer med min højre skulder samt knæ. Knæ problemerne er der stadig, men formindsket, mine skulder problemer er fuldstændig forsvundet.

Det er sket efter jeg er begyndt at fylde mig med sundt fedt. Udo's Choice, fiskeolie, hørfrø, olivenolie, nødder etc. Skal ikke kunne sige hvad der er har gjort den største forskel, er nok en kombination. Jeg ved bare at mine led har aldrig haft det bedre.

Havde også små problemer med min højre albue (ja alt i højre side har givet problemer :P) når jeg trænede triceps, men det var den gang jeg slet ikke spiste sundt fedt, og de forsvandt kort efter jeg var begyndt på at tage fiskeolie fast (1½ års tid siden).

Tvivler stærkt på at vi snakker placebo :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Dødløft: 100.00

Kostplan: Ingen kostplan

David T skrev:Har selv haft gentagende problemer med min højre skulder samt knæ. Knæ problemerne er der stadig, men formindsket, mine skulder problemer er fuldstændig forsvundet.

Det er sket efter jeg er begyndt at fylde mig med sundt fedt. Udo's Choice, fiskeolie, hørfrø, olivenolie, nødder etc. Skal ikke kunne sige hvad der er har gjort den største forskel, er nok en kombination. Jeg ved bare at mine led har aldrig haft det bedre.

Havde også små problemer med min højre albue (ja alt i højre side har givet problemer :P) når jeg trænede triceps, men det var den gang jeg slet ikke spiste sundt fedt, og de forsvandt kort efter jeg var begyndt på at tage fiskeolie fast (1½ års tid siden).

Sådan! :D Hvor meget af det udo's choice tog du daglig?

Miw skrev:
David T skrev:Har selv haft gentagende problemer med min højre skulder samt knæ. Knæ problemerne er der stadig, men formindsket, mine skulder problemer er fuldstændig forsvundet.

Sådan! :D Hvor meget af det udo's choice tog du daglig?

Tager 10-15 ml om dagen, samt 3 fiskeolie caps. Spiser også 30g cashew eller valnødder (uden salt) på mine havregryn, samt 10-15 g hørfrø i min daglige frugt shake.

Før jeg begyndte på Udo's tog jeg 5-6 fiskeolie caps om dagen, men det er desværre alt andet end billigt. Tager kun hvad jeg føler er tilstrækkeligt og da det kører fint pt. har jeg tænkt mig at fortsætte, selvom jeg regner med at stoppe med Udo's, når jeg har fået bugt med de 1½ liter jeg har tilbage, af økonomiske årsager.

Lavede en test i en 2 måneders periode hvor jeg ikke rørte Udo's, men kun tog fiskeolie, og mine led og krop generelt havde det lige så fint som før. Men ved godt, at det er svært at konkludere noget som helst ud fra det. Er stadig sikker på at Udo's er gavligt, ellers ville jeg ikke bruge det.

Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 står valget på fiskeolie. Især fordi jeg sjældent spiser fisk, da jeg ikke kan døje dansk supermarkeds kvalitet. Hvis man vil ha' fisk af ordentlig kvalitet (fra fx Boutique Fisk) koster det jo kisten! :shock:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Dødløft: 100.00

kuglen skrev:MSM og Glocusamine skulle efter sigende hjælpe på det. ved der er flere der har pøvet det og er glade for det.

Begge dele kan både købes som kapsler eller i bøtter 'løst'. Det er langt billigere at købe i bøtter, og det er præcis det samme selvom indpakningen siger det er til dyr.
Brugeravatar

Træner her: Enjoy Fitness, Hørsholm

Styrkeliste
- Bænkpres: 84.00
- Squat: 127.50
- Dødløft: 165.00

David: Fiskeolie er også bedre end omega-3'en i UDO's. UDO'sen skal så og sige laves om til fiskeolie før den virker.

MIW: du skal jo først have styr på hvad der er galt med den skulder. En ting er ømme led - her kan MSM og glucosamin hjælpe på slidt brusk, og olien hjælpe på irriteret væv - og en anden er ubalance i musklerne omkring leddet. Hvis det er det sidste, bliver det ikke godt før det er rettet.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Kan kun være enig. Siden jeg begyndte at indtage fiskeolie fast og lidt nødder i ny og næ, så er de fleste små-skavanker også foretaget sig...

:P

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster