Jeg har nu efter endt træningsforløb af Position Of Flexion, samt andre programmer tænkt meget over et lidt anderledes træningsprogram.
Har længe trænet 2-Split programmer, så længe at det faktisk er det eneste jeg har kørt på siden det første FB program jeg startede på helt fra begyndelsen dengang tilbage. Udover det har jeg altid ledet efter et program der enten har haft 5 dages træninger, eller simpelt bare tilføjet en ekstra dag til et 4'dages ugentligt program, da jeg synes det passer mig bedre.
Mit problem er følgende: Jeg kan godt lide volumen, i den forstand at jeg alligevel helst ikke kun vil træne én øvelse som skal ramme f.eks. Pecs. Jeg er heller ikke megen velkendt med andre frekvenser, da jeg som sagt føler jeg helst vil have det hele trænet igennem 2 gange om ugen. Nok også fordi jeg ikke har prøvet andet endnu
To the point.
Jeg håber der er nogle af jer der har et par anbefalinger af noget i har haft en personlig god erfaring mht. Programmer. Noget med lidt volumen i, dvs. gerne mere end 2-3 sæt pr. øvelse, kunne godt lide at køre 4-5 sæt i SDH. Og noget der helst er iorden med frekvensen samt træningsdage, da min træningserfaring jo ikke rummer flere års træning endnu, men kun et par.
Forhåbentlige krav:
Helst 5-6 Træningsdage.
Lidt Volumen
Ikke overdrevede høje splits.
Håber i har nogle gode anbefalinger, eller yderligere kommentarer
Edit:
Har følgende kørt
B2B
Bill Starr
Større Arme På 12 Uger
SDH
Position Of Flexion