Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PURE-MUSCLE skrev:Jamen er det noget som vil gavne min træning eller vil det ikke have nogen effekt?

Friche skrev:PURE-MUSCLE skrev:Jamen er det noget som vil gavne min træning eller vil det ikke have nogen effekt?
Der er rigtigt mange der har gode resultater ved den form for periodisering, inklusiv mig selv. Men jeg ville køre 8 på den tunge dag og 12 på den lette i de små øvelser, ellers bliver svært at køre strict med teknikken tror jeg.

PURE-MUSCLE skrev:Friche skrev:PURE-MUSCLE skrev:Jamen er det noget som vil gavne min træning eller vil det ikke have nogen effekt?
Der er rigtigt mange der har gode resultater ved den form for periodisering, inklusiv mig selv. Men jeg ville køre 8 på den tunge dag og 12 på den lette i de små øvelser, ellers bliver svært at køre strict med teknikken tror jeg.
så jeg skal bare fortsætte med de set/reps som jeg har nu på den tunge dag også ændre det til 12 reps i stedet for 8 på den lette?

PURE-MUSCLE skrev:det er præcis det jeg mener. desværre er DL udelukket og reps/set fastlagt med hensyn til squat pga mit knæ.

Friche skrev:PURE-MUSCLE skrev:det er præcis det jeg mener. desværre er DL udelukket og reps/set fastlagt med hensyn til squat pga mit knæ.
Okay, det lyder som en fin planOg så kan du jo ændre lidt i øvelserne når du kører helt fast.
Hvad er der i vejen med knæet? Jeg ville iøvrigt smide leg curl ind også for at få et godt forhold mellem bag- og forlår. Og så hypers eller stifflegged deadlift

PURE-MUSCLE skrev:Friche skrev:PURE-MUSCLE skrev:det er præcis det jeg mener. desværre er DL udelukket og reps/set fastlagt med hensyn til squat pga mit knæ.
Okay, det lyder som en fin planOg så kan du jo ændre lidt i øvelserne når du kører helt fast.
Hvad er der i vejen med knæet? Jeg ville iøvrigt smide leg curl ind også for at få et godt forhold mellem bag- og forlår. Og så hypers eller stifflegged deadlift
Altså DL kommer jo på et tidspunkt når knæet igen kan holde til det. regner med at jeg snart stille og roligt starte op igen.
Jeg sprang korsbåndet og smadrede menisken.

Friche skrev:PURE-MUSCLE skrev:Friche skrev:PURE-MUSCLE skrev:det er præcis det jeg mener. desværre er DL udelukket og reps/set fastlagt med hensyn til squat pga mit knæ.
Altså DL kommer jo på et tidspunkt når knæet igen kan holde til det. regner med at jeg snart stille og roligt starte op igen.
Jeg sprang korsbåndet og smadrede menisken.
Lyder ikke rart. Men et stærkt baglår er med til at stabilisere det forreste korsbånd så jeg ville helt klart smide leg curl ind hvis du har mulighed for det. Ellers evt nordic hams øvelsen eller noget baglår i kabel tårn eller hvad du nu kan til baglåret

Friche skrev:Okay, så er der jo ingen problemer

Balboa skrev:Du kan også køre med samme rep range og så bare køre tung og let dag (og endda medium dag) ud fra procenter. Lidt ala bill starr.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster