Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vupti skrev:Overhead øvelser er altid gode til at tæske skulderenKunne være:
millitary press
push press
seated bb press
seated db press
seated bb press fra pins
Det er dem jeg lige selv bruger

Mikkel Vibj skrev:Vupti skrev:Overhead øvelser er altid gode til at tæske skulderenKunne være:
millitary press
push press
seated bb press
seated db press
seated bb press fra pins
Det er dem jeg lige selv bruger
Overhead øvelser er simpelthen herlige![]()
Dog halter den laterale del gevaldigt hos mig, så jeg vil gerne have noget mere volumen på til lige præcis den. Og nu når jeg allerede er oppe og kører 4x10 Lateral raises, vil jeg tro det er overkill for mig at tilføje flere sæts. Så tænkte at løsningen kunne være en ekstra øvelse..?

Schaffer skrev:Cabel Lateral Raises.
Cutler Raises.

Niels1 skrev:Jo det er meget individuelt. Det eneste du kan gøre (efter hvad jeg ved) er at eksperimentere, og vær opmærksom på hvilke signaler din krop giver dig.
Cable Lateral Raises rammer lidt anderledes end med DB's, så prøv bare at give dig i kast med den
Misterhamper skrev:Upright Rows er ikke særlig slem ved skuldrene hvis du ikke kører den særlig højt op og kører med høje gentagelser og god teknik - men kan godt mærke om den er dårlig eller god for en selv.

Misterhamper skrev:Upright Rows er ikke særlig slem ved skuldrene hvis du ikke kører den særlig højt op og kører med høje gentagelser og god teknik - men kan godt mærke om den er dårlig eller god for en selv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster