har læst TJ´s artikel om cut til sommer og der står at man skal holde sig til de 8-12 reps
så ville hører om HST er et ok valg at cutte på eller skal jeg støbe et FB sammen med 8-12 reps med noget prograssion?
tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:HST er ganske fint

madsie skrev:Bay skrev:HST er ganske fint
og den sidste del er også fin nok med de 5 reps ? skal man så holde 1 uges pause når de 6 uger er gået eller skal man starte forfra ?

Mean Machine skrev:madsie skrev:Bay skrev:HST er ganske fint
og den sidste del er også fin nok med de 5 reps ? skal man så holde 1 uges pause når de 6 uger er gået eller skal man starte forfra ?
7-10 dages pause...

madsie skrev:Mean Machine skrev:madsie skrev:Bay skrev:HST er ganske fint
7-10 dages pause...
ok troede bare af det ville have stor indflydelse på tabning af masse ?

Mean Machine skrev:madsie skrev:Mean Machine skrev:madsie skrev:Bay skrev:HST er ganske fint
7-10 dages pause...
ok troede bare af det ville have stor indflydelse på tabning af masse ?
Du skal også ligge på et ligevægtsindtag under pausen, ellers er det bye bye masse, jaMen pausen er obligatorisk, hvis programmet skal fungere.

flamingopikken skrev:Jeg er selv igang med en omgang HST under cut.
(For god ordens skyld: Du skal i øvrigt også holde ca. 1 uges fri fra træning inden du starter HST)

madsie skrev:flamingopikken skrev:Jeg er selv igang med en omgang HST under cut.
(For god ordens skyld: Du skal i øvrigt også holde ca. 1 uges fri fra træning inden du starter HST)
ja tænkte jeg også på. skal jeg så bare ligge på lige vægt intagelse i ugen inden ellers skal jeg bare vente med cut til den fri uge er over ?

Mean Machine skrev:madsie skrev:flamingopikken skrev:Jeg er selv igang med en omgang HST under cut.
ja tænkte jeg også på. skal jeg så bare ligge på lige vægt intagelse i ugen inden ellers skal jeg bare vente med cut til den fri uge er over ?
Der skal du naturligvis også ligge på et ligevægtsindtag
har bare intet styr på cut så er glad for hjælpen 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster