Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Jeg af ulogiske årsager ikke Whey eller anden form for pulver.
Det virker lidt amatør agtigt, men sådan er det nu engang: jeg indtager bananer efter jeg har trænet og drikker Cacao, hvilket jeg har fået fortalt skulle hjælpe med at opbygge musklerne

Det er lidt om cacao og at det ikke er det mest sunde at drikke - men det er ok engang imellem

JensL skrev:Det er lidt om cacao og at det ikke er det mest sunde at drikke - men det er ok engang imellem
Man skal bare vælge Cacao lightKulhydraterne er jo sikret gennem los bananos

HighTower1990 skrev:Mikey...
Det er ikke for at sige at du/"forfatteren af dit link ikke har ret..
men alternativet..
"Bedre alternativer?
Det ideelle at indtage efter træning er et mix af hurtigt optageligt protein samt sunde og hurtige kulhydrater. Bodylab Whey 80 og Whey 95 består begge af 100 % ren valleprotein hvilket optages meget hurtigt af kroppen. Som kulhydratkilde anbefaler vi et par bananer, nogle håndfulde rosiner eller andre hurtigt optagelige kulhydrater. Bodylab Carbs kan også anvendes."
og så min kosttilskuds forklaring
"Kosttilskud
Jeg indtager af ulogiske årsager ikke Whey eller anden form for pulver. "
- Det passer ikke så godt sammen.
Men har du noget andet end kakaomælk som jeg burde indtage efter træning (ikke Whey eller andet lign.)så er jeg åben for forslag.

mikey skrev:hehe..det var nu ik for at overbevise dig om at du absolut skal på proteinpulver - bare så du fik lidt indsigt i cacao![]()
Men hvis det skulle være noget andet istedet for cacao, så ville jeg drikke alm mælk (mini eller skummet) - det er sundere end alt det cacao. Eller ryk noget tun - eller endda æg ned efter træning.
Der er ik mange der kan få sig til det - men nogle æggehvider efter træning - billig og god måde at få proteiner på - men pænt klamt
Det gælder bare om at få nogle hurtigt optagelige proteiner ½-1 time efter din træning

Vupti skrev:Er det med vijle at du stort set ikke har nogen basisøvelser med?

HighTower1990 skrev:Vupti skrev:Er det med vijle at du stort set ikke har nogen basisøvelser med?
Definer Basis øvelser..
For jeg er ikke helt sikker på om jeg er sikekr på hvad du mener med det.

HighTower1990 skrev:Grunden til at jeg ikke tager Bænk, Squat, Dødløft på nuværrende tidspunkt er at jeg i starten skal træne hele kroppen.. (Det siger min instruktør..xD )

HighTower1990 skrev:Grunden til at jeg ikke tager Bænk, Squat, Dødløft på nuværrende tidspunkt er at jeg i starten skal træne hele kroppen.. (Det siger min instruktør..xD )

8800 skrev:Du bør også smide din maveøvelser ned i en reprange omkring 8-15

HighTower1990 skrev:8800 skrev:Du bør også smide din maveøvelser ned i en reprange omkring 8-15
Så du mener altså at jeg skal tage flere sæt med mindre mave øvelser i hver?
For jeg kan snildt tage de 3x25 som jeg tager nu, plus jeg kan mærke at jeg bruger min mave...

MC skrev:HighTower1990 skrev:Grunden til at jeg ikke tager Bænk, Squat, Dødløft på nuværrende tidspunkt er at jeg i starten skal træne hele kroppen.. (Det siger min instruktør..xD )
Så skal du jo netop have de 3 øvelser med

kaskelolhval skrev:Smid noget belastning på, eller træn nogle mere avancerede maveøvelser, såsom dragon flags hvis det er muligt :)
Forresten, hvad er det for en måde du træner på? Synes det ser mystisk ud :D

HighTower1990 skrev:kaskelolhval skrev:Smid noget belastning på, eller træn nogle mere avancerede maveøvelser, såsom dragon flags hvis det er muligt :)
Forresten, hvad er det for en måde du træner på? Synes det ser mystisk ud :D
Dragon flags... har aldrig hørt om den.
- Det er du vist ikke den første der syntes...
Min instruktør syntes vist jeg skal bruge så meget håndvækte og lignende som muligt og ved ikke rigtigt hvad jeg kan ændre udover de tænk som jeg er begyndt at ændre.
EDIT: "You got to be kiddin' me!" -> Dragon flags tror jeg "Desværre" ikke jeg er i stand til at tage på nuværrende tidspunkt.. :O -> Men det kunne være rimeligt blæret at kunne..

kaskelolhval skrev:Nej men tænker også lidt rækkefølgen på øvelserne, f.eks. bænk til sidst? Flerledsøvelser/basisøvelser skal første prioteres, så må dine isolationsøvelser komme til sidst.
Haha nej den er ret vild, men så smid en 10kgs skive på maven næste gang du tager crunches :D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster