Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

Lovlige stoffer?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej bb.dk, jeg har fundet en side hvorpå nogle folk sælger lovlige stoffer.
Kan sige så meget at siden hedder legalhighs eller sådan noget, så bare søg på det på google hvis du vil se den.
Det er nogle piller man tager, som indeholder forskellige urter osv., og som har en lignende effekt som MDMA, Ecstasy, og ellers bare partypiller.

Synes det kunne være et fint alternativ til alkohol, hvis man ikke vil have smadret formen, og samtidig have det lidt ekstra sjovt. De skriver selv, at hvis man holder sig inden for den anbefalede dosis (1 pille), er der ingen bivirkninger overhovedet.

Har tjekket alle ingredienser igennem på siden og kan ikke finde nogle ingredienser der er ulovlige i Danmark, så synes alt i alt ikke at det virker særligt ufornuftigt.

Mit spørgsmål er så, hvad synes i om sådan nogle piller, har i evt. prøvet dem?
Kunne nemlig godt finde på at købe en dåse eller 2 med piller, men da de er rimelig dyre, grundet nogle sjældne urter, kunne jeg godt tænke mig at høre, om det virkelig var værd at tage, eller bare spild af penge. :D
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Catch my drift?
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Kostplan: Vis kostplan

Enten troller du, eller også er du bare ekstremt dum. Jeg håber det første.
Brugeravatar

Træner her: Enjoy Fitness, Gilleleje

Vil bare gerne høre om der er nogle der har prøvet det, og folks mening om det...
Hvorfor skulle det være troll? :-k
Brugeravatar

0
Sidst rettet af Begalto 15. jan 2017, 10:17, rettet i alt 1 gang.

prøv på psychedelia det er nok mere den rigtige mål gruppe hvis du ønsker at diskutere sådan noget...

Logbog: Ingen logbog

Henrik-Bangsø skrev:der har lige været noget i tv om at det er mere farligt en fx almindelige stoffer, så drop det ryg en joint vis du endelig har behov for en psykedelisk Efekt eller hold dig til at drikke en gang i måneden så er skaderene minimale .

Ved det godt, men de lovlige stoffer som der bliver snakket om i tv, er kunstigt fremstillet, og det er sådan noget som lightergas osv.

EDIT: Har egentlig ikke bruge for nogen psykedelisk effekt, og kunne ikke finde på at gøre det hvis det var sådan at der var voldsomme bivirkninger osv.

Men alkohol er fandme også skidefarligt, og er sindsygt skadeligt for dig. Alligevel drikker mange af os.
Brugeravatar

0
Sidst rettet af Begalto 15. jan 2017, 10:18, rettet i alt 1 gang.

Henrik-Bangsø skrev:nej det var noget om syntetisk canabis kaldet canaboider der var meget psyko aktivt, og førte til selvmord osv. altså kemisk fremstillet pulver blandet op med kryderier.

Det er ligepræcis det jeg siger :D
Brugeravatar

Tænk dig nu om for helved.

1. Enten virker det ikke.
2. Eller også kan det være nogle research chemicals og udfra det du skriver lyder det som om du ikke har styr på noget som helst. Derfor ville jeg anbefale dig at holde dig fra research chemicals.

Gå ind på psychedelia.dk og få råd.
Sidst rettet af Bone-14 29. maj 2011, 18:25, rettet i alt 1 gang.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Henrik-Bangsø skrev:nej det var noget om syntetisk canabis kaldet canaboider der var meget psyko aktivt, og førte til selvmord osv. altså kemisk fremstillet pulver blandet op med kryderier.

Ja, fordi folk ønsker at fremstille et stof der får folk til at begå selvmord.

Gå ind på psychedelia.dk og bliv oplyst.
Sidst rettet af Bone-14 29. maj 2011, 18:25, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Bone-14 skrev:Tænk dig nu om for helved.

2. Eller også kan det være nogle research chemicals og udfra det du skriver lyder det som om du ikke har styr på noget som helst. Derfor ville jeg anbefale dig at holde dig fra research chemicals.

1. Derfor jeg opretter en tråd omkring det, for at høre erfaringer/meninger.
2. Har tjekket ingredienslisten igennem på alle produkter, og alle ting i pillerne, er sjældne urter osv. (tjekkede på Wikipedia).
Brugeravatar

Thegame skrev:

2. Har tjekket ingredienslisten igennem på alle produkter, og alle ting i pillerne, er sjældne urter osv. (tjekkede på Wikipedia).

Forhandleren kan sagtenes lige "glemme" at skrive der er en BZP analog i.
Brugeravatar

Styrkeliste

Nders skrev:](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Catch my drift?

:goodpost:
Brugeravatar

du kan ryge muskatnød. Men stofferne er højst sandsynligt farlige, sundhedsstyrelsen eller hvem der nu står for det har bare ikke checket det endnu.

Bone-14 skrev:
Thegame skrev:

Forhandleren kan sagtenes lige "glemme" at skrive der er en BZP analog i.

Ja men tjek lige siden engang:

1. Det virker meget troværdigt (selvom det måske ikke er tilfældet)
2. De har 60 dages "pengene tilbage" - garanti, også selvom bøtten er åbnet/tømt.
Brugeravatar

Rickross skrev:du kan ryge muskatnød. Men stofferne er højst sandsynligt farlige, sundhedsstyrelsen eller hvem der nu står for det har bare ikke checket det endnu.

Ja har godt hørt om muskatnøds effekt, men det skulle vist ikke være noget værd, da det er nemt at dø af, og der er store bivirkninger ved muskatnød.

Alkohol er da også farligt, og sundhedsstyrelsen ved da godt at alkohol eksisterer?
Brugeravatar

Snakker du om legalhighs?

Tænk over, der er en grund til at folk ikke bruge alle deres penge på lovlig og bivirkningsfrit "ecstasy"

Men igen, smut ind på psychedelia.dk og diskuter det derinde der er nogen kloge hoveder derinde.

For guds skyld, lad nu være med at indtage muskatnød, og det kan ikke ryges. Muskatnød er en god high hvis man elsker kvalme, opkast, tør mund, røde øjne og en krop så tung som sten samt forfærdelige tømmermænd dagen efter.
Brugeravatar

Styrkeliste

Bone-14 skrev: smut ind på psychedelia.dk og diskuter det derinde der er nogen kloge hoveder derinde.
.

Jep, det er nok det bedste, men kunne være fedt hvis nogen ville fortælle om det bare var noget lort eller det faktisk virkede/ikke var synderligt bivirkningsfuldt... :D
Brugeravatar

0
Sidst rettet af Begalto 15. jan 2017, 10:18, rettet i alt 2 gange.

Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Som det fungerede i England, så var lovgivningen at havde man et forbudt stof, så kunne man ændre den kemiske sammensætning, så det ikke var identisk med det forbudte stof. Men meget tæt på værende det samme. Det tager så myndighederne en hvis tid inden de kan gøre det forbudt, f.eks. 6mdr, i den tid kan stoffet så sælges lovligt. Det var ihvertfald sådan jeg forstod det. Såfremt det er det samme du har fundet, så er det altså ikke slik du kommer til at lege med, da det vil ligne meget de forbudte stoffer. Der har været flere dødsfald derovre, netop fordi folk satte det at stoffet var lovligt = med det er ufarligt og vi kan bare snuppe en masse af det.
Det lyder til du allerede har besluttet dig, så jeg vil anbefale dig at have respekt for dem, samme respekt som var det ulovlige stoffer.

Franz_Beckenbauer skrev:Som det fungerede i England, så var lovgivningen at havde man et forbudt stof, så kunne man ændre den kemiske sammensætning, så det ikke var identisk med det forbudte stof. Men meget tæt på værende det samme. Det tager så myndighederne en hvis tid inden de kan gøre det forbudt, f.eks. 6mdr, i den tid kan stoffet så sælges lovligt. Det var ihvertfald sådan jeg forstod det. Såfremt det er det samme du har fundet, så er det altså ikke slik du kommer til at lege med, da det vil ligne meget de forbudte stoffer. Der har været flere dødsfald derovre, netop fordi folk satte det at stoffet var lovligt = med det er ufarligt og vi kan bare snuppe en masse af det.
Det lyder til du allerede har besluttet dig, så jeg vil anbefale dig at have respekt for dem, samme respekt som var det ulovlige stoffer.

Som jeg bliver ved med at skrive, er det ikke kemiske sammensætninger som stofferne består af. Det er lovlige og frit tilgængelige urter og planter, som er pulveriseret og lagt i små kapsler. Intet andet...
Brugeravatar

Bare send en pm til mig, så skal jeg nok sende dig en spandfyld fluesvampe.

Styrkeliste
- Bænkpres: 205.00
- Squat: 240.00
- Dødløft: 280.00

James Last skrev:Bare send en pm til mig, så skal jeg nok sende dig en spandfyld fluesvampe.

:dope:

Jeg har også en plæne fyldt med mælkebøtter til fri afhentning hvis det kan friste :D
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Hobro, nordjylland

Træner her: Hobro Helse Sport
Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Thegame skrev:
Franz_Beckenbauer skrev:Som det fungerede i England, så var lovgivningen at havde man et forbudt stof, så kunne man ændre den kemiske sammensætning, så det ikke var identisk med det forbudte stof. Men meget tæt på værende det samme. Det tager så myndighederne en hvis tid inden de kan gøre det forbudt, f.eks. 6mdr, i den tid kan stoffet så sælges lovligt. Det var ihvertfald sådan jeg forstod det. Såfremt det er det samme du har fundet, så er det altså ikke slik du kommer til at lege med, da det vil ligne meget de forbudte stoffer. Der har været flere dødsfald derovre, netop fordi folk satte det at stoffet var lovligt = med det er ufarligt og vi kan bare snuppe en masse af det.

Som jeg bliver ved med at skrive, er det ikke kemiske sammensætninger som stofferne består af. Det er lovlige og frit tilgængelige urter og planter, som er pulveriseret og lagt i små kapsler. Intet andet...

Det er 100% sikkert det ikke er urter og planter der giver samme effekt som de fleste "moderne" stoffer. Det er det man kalder designer drugs. Det har længe været kendt som overordnet skriver at man laver lidt om i stoffes skruture sådan det stadigvæk beholder sin virkning, så det bliver lovligt i mange lande for en kort periode, til de forbyder det og laver produktet lidt om igen. Sådan er det med alt det du kan købe.

Mange vælger at proppe det syntetiske stof på urter og andre ting. Lige præcis for at snyde folk til at tro det ikke er særlig slemt, men det er desværre en stor løgn.
Brugeravatar

Billede
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 185.00

kokain og heroin stammer også fra "sjældne og eksotiske" urter.

alt der vil give dig en effekt påvirker dopamin, noadrenalin eller serotonin i hjernen på dig. enten ved at øge mængden eller sænke den. det vil give samme bivirkninger som almindelige stoffer.

mit tip er at du bør holde dig væk fra dem :)
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

For at citere Nders ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Catch my drift?
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Casper H. skrev:kokain og heroin stammer også fra "sjældne og eksotiske" urter.

alt der vil give dig en effekt påvirker dopamin, noadrenalin eller serotonin i hjernen på dig. enten ved at øge mængden eller sænke den. det vil give samme bivirkninger som almindelige stoffer.

mit tip er at du bør holde dig væk fra dem :)

Ja men cocablade som kokain stammer fra, er jo overhovedet ikke farligt, det er jo fordi at kokain er så koncentreret at det bliver farligt..
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster