Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Goddavmeddig skrev:dvs, hvis jeg skal spise 1900 kcal dagligt, for at ligge i cut, er det lige meget hvad jeg spiser, så længe det ikke overstiger denne grænse?

Jenslyn87 skrev:Nu har du jo læst lidt på disse fora, og jeg nægter simpelthen at tro på, at du ikke har fået bare en smule ud af det...
Vore ophøjede kardinaldyder lyder som følger:
- Thou shalt consume a minimum of 2 grams of protein per kilo of bodyweight or more.
- Thou shalt consume approximately 1 gram of fat per kilo of bodyweight or more.
- Thou shalt consume as many carbohydrates as thine weight loss goals allow.
- Thou shalt observe the above rules whilst consuming primarily unprocessed, nutritionally dense foods from a variety of categories.
Alt under hensyntagen til almindelig sund fornuft ;-)

Måltid 1
2 ske Protein pulver
2 Æble/pærer/banan
Måltid 2 (træning)
1 ske Protein pulver
45 gr. Carbs
Måltid 3
200 Kylling/frikkadeller
2 kopper Spinat, Løg, Feta, Oliven / brokoli blanding
Måltid 4
30 gr. Prot pulver
Æble
Måltid 5
200 Kylling
3 kop Salat
Måltid 6
15 prot pulver
1 kop youghurt
Håndfuld bær

LasJ skrev:Hvad hjælper det at spise 1g sundt fedt pr. kg kropsvægt?

Blunt skrev:
ovenover ser du min kur.. så kan du se jeg næsten ingen kulhydrater får de 45 gram lige efter træning er faktisk de eneste sådan rigtige...
jeg skal ikke kunne sige om det er verdens bedste kur men den virker og så er man mæt hele tiden nok fordi man indtager 1½ liter salat om dagen ..
jeg ved der er mange mellem måltider som bare er protpulver og frugt .. men det er fordi jeg ikke kan fordrage hytteost så jeg skiftede det ud..

jayyyh skrev:Altså nu består frugt og grøntsager stort set også udelukkende af carbs, så det er ikke HELT sandt ; - )
But yes, you are low on carbs

Lille-mig skrev:syntes din diæt er for stram, ska du ik holde på noget masse samtidig? og laver du cardio? kom igang med morgen cardio på tom mave så flyver kg af, hjælper ihvertfald på mig

Ioxer skrev:Lille-mig skrev:syntes din diæt er for stram, ska du ik holde på noget masse samtidig? og laver du cardio? kom igang med morgen cardio på tom mave så flyver kg af, hjælper ihvertfald på mig
ifølge studier har det tæt på ingen effekt på fedtforbrændingen

LDamsgaard skrev:Næringen i hvidt brød og wienerbrød er lort og fyldt med sukker. At du er træt og lad efter 100g havregryn kan jeg ikke helt forstå, propper du meget sukker ovenpå?

Lille-mig skrev:Pasta spiser jeg igen nu, efter stram diæt op til DM og jeg er spring fuld af energi, det dog også fuldkorns pasta ved ik hva du spiserom det hvidt pasta, det fis gider jeg ik
ska ha nogle fiber indenbords:P

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster