Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gamdrup skrev:hvorfor ikk bare spise almindelig mad, som alle andre?

Benelf skrev:Gamdrup skrev:hvorfor ikk bare spise almindelig mad, som alle andre?
Jeg vil gerne have så lidt kalorier som muligt, så jeg lige kan tabe mig de sidste par kilo.

Thegame skrev:Ud fra hvad du vejer og hvor høj du er, lyder det som om du er ret undervægtig.. hvorfor ikke forsøge at tage lidt muskel- og fedtmasse på? Desuden er 4-5 L vand måske lige i overkanten, og drop Nupo, det er sindsygt dårligt og dyrt mad, som giver få kcal, men mange proteiner... Æd hellere noget kød, og nogle grøntsager.
Og hvis du gerne vil tage på i muskler, så prøv at ligge lidt over dit ligevægtsindtag, ellers hjælper din styrketræning ikke rigtigt.

Thegame skrev:Ud fra hvad du vejer og hvor høj du er, lyder det som om du er ret undervægtig.. hvorfor ikke forsøge at tage lidt muskel- og fedtmasse på? Desuden er 4-5 L vand måske lige i overkanten, og drop Nupo, det er sindsygt dårligt og dyrt mad, som giver få kcal, men mange proteiner... Æd hellere noget kød, og nogle grøntsager.
Og hvis du gerne vil tage på i muskler, så prøv at ligge lidt over dit ligevægtsindtag, ellers hjælper din styrketræning ikke rigtigt.

Anker skrev:Thegame skrev:Ud fra hvad du vejer og hvor høj du er, lyder det som om du er ret undervægtig.. hvorfor ikke forsøge at tage lidt muskel- og fedtmasse på? Desuden er 4-5 L vand måske lige i overkanten, og drop Nupo, det er sindsygt dårligt og dyrt mad, som giver få kcal, men mange proteiner... Æd hellere noget kød, og nogle grøntsager.
Hvem siger det er en mand? I så fald er 64kg ikke lidt.
Benelf skrev:Hvad synes I? Det skal siges at jeg ikke er overvægtig, kvinde, 1.78 høj og vejer 64 kg.
Jeg både styrketræner og dyrker konditionstræning. Dog mest kondition i øjeblikket.
Dobermann skrev:hendes styrketræning hjælper lige præcis på det hun gerne vil hun vil gerne tabe et par kilo og stadig bibeholde noget masse hvorfor skulle hun ligge i overskud når hendes ønske er at tabe lidt?

Garik skrev:Anker skrev:Thegame skrev:Ud fra hvad du vejer og hvor høj du er, lyder det som om du er ret undervægtig.. hvorfor ikke forsøge at tage lidt muskel- og fedtmasse på? Desuden er 4-5 L vand måske lige i overkanten, og drop Nupo, det er sindsygt dårligt og dyrt mad, som giver få kcal, men mange proteiner... Æd hellere noget kød, og nogle grøntsager.
Og hvis du gerne vil tage på i muskler, så prøv at ligge lidt over dit ligevægtsindtag, ellers hjælper din styrketræning ikke rigtigt.Dobermann skrev:hendes styrketræning hjælper lige præcis på det hun gerne vil hun vil gerne tabe et par kilo og stadig bibeholde noget masse hvorfor skulle hun ligge i overskud når hendes ønske er at tabe lidt?
Med et kcal-indtag på ~1000kcal bibeholder hun højst sandsynlig ikke ret megen masse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster