Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:Lactosen i mælk skulle eftersigende øge aknen.. Men selvom jeg akne (og nogen gange også mere end jeg synes er fedt) så opgiver jeg sku ikke mælken!

DragonXD skrev:Hej BB
Har hørt at mælk giver akne, er det sandt?
Har nemlig drukket sødmælk det meste af mit liv, og døjet en del med akne. Mange siger, at det giver en sundere hud, at gå ned til en tyndere mælk som skummetmælk eller minimælk, og at det muligvis kan løse problemet.
Hvad mener i om det?
Tak

DragonXD skrev: ... og tror næppe det hjælper en dyt at gå fra sødmælk til minimælk(?) - det er enten eller.
damn, kan sku ikke leve uden mælk, hehe

Wopper skrev:Nej, mælk giver ikke akne. Det kan man i hvert fald ikke sige generelt. For så var hele den danske befolkning ramt af akne.
Men du kan prøve at skære mælkeprodukterne væk i en måned og se om det hjælper på problemet. Jeg tvivler dog.

Det kan man jo ikke sige at det ikke gør. For det gør det for nogen. Min far kan ikke drikke mælk, så knalder han helt ud i ansigtet, selv i en alder af snart 50 år.Wopper skrev:Nej, mælk giver ikke akne. Det kan man i hvert fald ikke sige generelt. For så var hele den danske befolkning ramt af akne.
Men du kan prøve at skære mælkeprodukterne væk i en måned og se om det hjælper på problemet. Jeg tvivler dog.

Dingo skrev:Det kan man jo ikke sige at det ikke gør. For det gør det for nogen. Min far kan ikke drikke mælk, så knalder han helt ud i ansigtet, selv i en alder af snart 50 år.Wopper skrev:Nej, mælk giver ikke akne. Det kan man i hvert fald ikke sige generelt. For så var hele den danske befolkning ramt af akne.
Du kan jo heller ikke sige "nødder giver ikke udslæt".. Nej ikke generelt, men for nogen gør det vel ;)
Og så vidt jeg er orienteret, ja så er det lactosen der gør udslaget

Seth skrev:Påvirker fedt ikke hormonproduktionen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster