Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

slightlyripped skrev:men det er bevist at med skummet mælk kan du gaine muskel masse og cutte fedt.

voimakas skrev:slightlyripped skrev:men det er bevist at med skummet mælk kan du gaine muskel masse og cutte fedt.
kan du omformulere det? jeg tror ikke jeg forstår.

slightlyripped skrev:voimakas skrev:slightlyripped skrev:men det er bevist at med skummet mælk kan du gaine muskel masse og cutte fedt.
huh? mælk er 80% cas 20% whey, som er leangain love, calcium øger din fedtforbrænding - leder desperat efter den artikel om skim vs whole, men kan sku ikke lige finde den. ved ikke om du vil hen i retningen af at du kan bruge det fedt fra sødmælken til noget, men der vil jeg så sige: spis advocado

slightlyripped skrev:voimakas skrev:slightlyripped skrev:men det er bevist at med skummet mælk kan du gaine muskel masse og cutte fedt.
huh? mælk er 80% cas 20% whey, som er leangain love, calcium øger din fedtforbrænding - leder desperat efter den artikel om skim vs whole, men kan sku ikke lige finde den. ved ikke om du vil hen i retningen af at du kan bruge det fedt fra sødmælken til noget, men der vil jeg så sige: spis advocado

vallemayn skrev:

slightlyripped skrev:altså der er jo et væld af artikler og man skal nok ikke stole på nogen af dem. fedtet er også med til at sænke frigivelsen af sukkeret, så det hindrer vel ophobning af fedt ved maven?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster