Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Farmer.Joe skrev:Så jeg kan godt drikke koldskål osv, men hvor går grænsen? Altså jeg ved selfølgelig godt junk osv ikke er smart, men jeg tænker bare at fedtet fra kammerjunker, osv ikke er særlig godt?

Jyden fra hobro skrev:Ro på mester. Du er helt ny i gamet og sulten skal nok komme spis det du føler for i stedet for at tage for hurtigt på vægten skal nok stige og gør den ikke det så kan du øge:-)
Farmer.Joe skrev:Så jeg kan godt drikke koldskål osv, men hvor går grænsen? Altså jeg ved selfølgelig godt junk osv ikke er smart, men jeg tænker bare at fedtet fra kammerjunker, osv ikke er særlig godt?
Kidd skrev:Jeg ville mene at kammerjunker overvejende er kulhydrater og ikke fedt. Men køb en blender og smid nogle gode shakes sammen. Bare sørg for du er bevidst om hvad shaken indeholder i forhold til makrotal, så går du ej galt i byen.

Borumpas skrev:Jyden fra hobro skrev:Ro på mester. Du er helt ny i gamet og sulten skal nok komme spis det du føler for i stedet for at tage for hurtigt på vægten skal nok stige og gør den ikke det så kan du øge:-)
Nej.
Hvis jeg skulle spise, hvad og hvornår jeg havde lyst, ville jeg ende et sted mellem 1200 og 1700. At følge appetiten er idiotisk (for fede/tynde/tyndfede)

Farmer.Joe skrev:Borumpas kan du ikke smide mig en privat besked? -Kan ikke skrive til dig

"
Farmer.Joe skrev:Det var blot så jeg kunne trykke svar, eftersom når jeg prøver at sende dig en besked står der bare du ikke er medlem![]()
I min besked stod der "Håber det okay jeg skriver her i stedet.
Jeg er helt ny indenfor faget, og søger derfor så mange råd som overhovedet, da jeg ikke ønsker at gaine store mængder fedt! Dit indlæg forvirrede mit lidt!
Kan du ikke prøve at uddybe det, altså ang fedt i maden, fedt man tager på osv?
Ville være dybt taknemlig hvis du lige havde 5 min"

Kidd skrev:Farmer.Joe skrev:Det var blot så jeg kunne trykke svar, eftersom når jeg prøver at sende dig en besked står der bare du ikke er medlem![]()
I min besked stod der "Håber det okay jeg skriver her i stedet.
Jeg er helt ny indenfor faget, og søger derfor så mange råd som overhovedet, da jeg ikke ønsker at gaine store mængder fedt! Dit indlæg forvirrede mit lidt!
Kan du ikke prøve at uddybe det, altså ang fedt i maden, fedt man tager på osv?
Ville være dybt taknemlig hvis du lige havde 5 min"
Du kan få mange spørgsmål besvaret her:
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Du har ret, den svarede på det hele, og det er super! 

Farmer.Joe skrev:Har lige læst denDu har ret, den svarede på det hele, og det er super!
Magnus håber ikke du føler dig stødt... God weekend drenge
Intentionen var det skulle fungere som en diskret stikpille, så du ikke fik forærede alle svarene på dine spørgsmål, da du netop kan tilegne dig rigtig meget viden, ved at kigge de rigtig glimrende artikler igennem her på boardet og ikke mindst newbiefilen, som jeg bygget på dit stillede spørgsmål ikke troede, du havde læst
Men du har præcist ligeså meget ret til at skrive herinde som jeg har, så du kan sagtens tillade dig at være selektiv, og undlade at lade dig provokere af mine småsure aftenindlæg. God weekend!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster