Jeg har fået mit første vægtløftningsprogram i dag og har derfor kun små 3 uger og træne op i, hvilket er meget bevidst, da jeg ikke pt. kan overskue nogen længere optræningsperiode pga. studier og anden træning samt fysiskkrævende job som holdinstruktør i Fitness World Århus.
_______________________________________________________________________________________
Nye mål:
JM i vægtløftning til november - 1. plads samt ny dansk juniorrekord i -63klassen på 72kg i stød
DM bænkpres til december - 1.plads med 97,5kg
_______________________________________________________________________________________
26.12.09 Så er det vidst tid til lidt nye mål og opdateringer:
De ovenstående mål blev heldigvis nået og DM Bænk gav desuden en landsholdsplads, som jeg er meget glad for og glæder mig til at prøve kræfter med.
Næste vigtige stævne er ER Open d.30.01.10 og hvad der ellers kommer derefter ved jeg ikke helt endnu, for noget af det er bænk internationalt og det kræver jo en udtagelse.
På vægtløftningsfronten er det DM d.20.2.10. Er i 2010 blevet senior, hvilket gør at jeg absolut ikke satser på noget stort resultat, da der er et godt stykke op til seniorerne i -63klassen... men men, de skal få det konkurrence jeg nu kan give dem

Fakta:
Alder: 20 år
Vægt: 61 kg
Højde: 160 cm
No limit just power !