Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Hedder du August?
.. det gør jeg nemlig også!

ckp2906 skrev:Tror sgu ikke der var mange her på siden der kender Menace's rigtige navn

august skrev:Idag havde jeg min ven med op at træne , en rigtig tumpe men er jo trods alt min eneste ven, så gad vide om han syntes det samme den modsatte vej.
Nå men allerede inden træningen begynder går tumpen i selv sving og fortæller om problemerne på hjemmefronten, konen havde vidst nok ikke talt til ham i 3 dage.
Det eneste jeg kunne tænke på var hvilke tricks han brugte, for det kunne sgu da være rart da konen herhjemme aldrig holder kæft.
Bænkpres styrke,teknik og hastighed
En helvedes masse sæt 90 kg,100 kg med 2 og 3 reps med stop på bund i 3 sek. og eksplosivt op(tak til biiver).
Skulle lige se hvor mange reps. jeg herefter kunne køre med 80 kg det blev til 20 reps. men smadrede selvfølgelig resten af træningen(idiot fuldstændig udmattet).
Tumpen skulle selvfølgelig også forsøge sig med en ny pr. i bænken,hans nuværende lød på 90 kg.
Selvfølgelig skulle han prøve 110 kg.(godt så)
Han ligger sig fuldstændig op spændt, og jeg er så flink at løfte den ud til ham, den ser sgu rimelig tung ud på vejen ned.
Men imellem tiden er jeg blevet tørstig og går derfor ud for at fylde vores drikkedunke op.
Der lyder et afsindigt brag i centret og da jeg kommer tilbage står han der helt gasblå i ansigtet, jeg ved ikke om det var af at samle vægte op eller om det var luftmangel.
Jeg spørger ham hvordan hans nye pr. forløb, det eneste svar jeg fik , at jeg var en nar(det var da ikke særligt uddybende).
Herefter blev stemningen lidt trykket og jeg prøvede at tø ham lidt op ved at spørge indtil hvor langt han nåede i løftet, jeg fik ikke noget svar.
Derfor måtte jeg jo fortælle at det ikke var undertegnegnede der skulle lave pr.i yates row.
Derefter begyndte han at skraldgrine og jeg det samme, men hold kæft nogle grimme tænder han render rundt med (ærgeligt at stangen ikke ramte dem)
Resten af træningen måtte jeg dog gå igennem alene da han havde ondt i skulderen efter sit pr. stunt.
Desværre gik han ikke hjem.
Omklædningsrum Jeg havde glemt madenog tumpen knævrede stadig løs om alle hans problemer.
Jeg overvejede om man skulle gi ham et uppercut kombineret med et højrekryds, men det blev kun ved tanken.
Vi ønskede hinanden god weekend og aftalte at træne sammen igen næste uge (jeg håber han stadig er skadet)

SebSkovlund skrev:Hej August.
Spændende projekt, du har gang i med at undersøge muskelopbygning og fedttab på din egen krop.
Men hvordan vil du måle din fremgang? Kigge dig i spejlet, foretage cm-målinger, måle fedtprocent eller hvordan?

Thank you my new friendA Menace To Chicken skrev:du er sgu' en stærk dude, især din kropsvægt taget i betragtning. Gode, tunge træninger du får fyret af.
.. I shall lurk this log, shall I.

august skrev:Thank you my new friendA Menace To Chicken skrev:du er sgu' en stærk dude, især din kropsvægt taget i betragtning. Gode, tunge træninger du får fyret af.
.. I shall lurk this log, shall I.
Jamen det er jo også det vi prøver at opnå med disse mange timer i centrene.
Jeg må også komme med en tilståelse, jeg har også luret lidt på din log og dine res. virker superb
Nb med dit fagsprog har jeg dig luret for at ha en uddannelse på området; korrekt

A Menace To Chicken skrev:Fyren har åbenbart ikke vidst det, men han har faktisk kørt øvelsen cable fly-presses. Exatcly en blanding mellem cable-flyes og cable-presses, som isolerer brystet bortset fra en smule tricep-aktivering, hvilket tillader tungere vægte/flere reps.
.. det er en hyggelig variant, at afslutte et sæt patter med.

august skrev:A Menace To Chicken skrev:Fyren har åbenbart ikke vidst det, men han har faktisk kørt øvelsen cable fly-presses. Exatcly en blanding mellem cable-flyes og cable-presses, som isolerer brystet bortset fra en smule tricep-aktivering, hvilket tillader tungere vægte/flere reps.
.. det er en hyggelig variant, at afslutte et sæt patter med.
Hej menace
du skriver cable flyes, men kan vel også køres, med dumbell.![]()
Ja og rigtigt det er da en dejlig afslutning og bevæge sig over i cabel afdelingen, desværre er der næsten altid optaget her, da mange åbenbart har den store kærlighed til iso. øvelser

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster