Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det var da en mærkelig måde at sige det på ?Cyber-Frog skrev:Det bork prøver på at sige er at du ikke kan punktforbrænde... hvis du vil have noget mere markeret skal din fedtprocent ned....

henning skrev:Det var da en mærkelig måde at sige det på ?Cyber-Frog skrev:Det bork prøver på at sige er at du ikke kan punktforbrænde... hvis du vil have noget mere markeret skal din fedtprocent ned....
Tror du ikke det var noget andet han ville sige, evt. som svar i en anden tråd ?
Henning

29493 skrev:vil i hjlpe mig eller ikk jeg har spurgt alle mulige til råds men ingen vidste så meget om det så nu høre jeg jer i ved jo noget om det

29493 skrev:vil i hjlpe mig eller ikk jeg har spurgt alle mulige til råds men ingen vidste så meget om det så nu høre jeg jer i ved jo noget om det

Monkeyjuice skrev:29493 skrev:vil i hjlpe mig eller ikk jeg har spurgt alle mulige til råds men ingen vidste så meget om det så nu høre jeg jer i ved jo noget om det
Hvis du vil have markeret dine overarme så skal du ned i din fedt procent.
Det gør du simpelt ved at cutte, hvor du sådan set forbrænder mere end du indtager.
Det første jeg vil anbefale dig er at læse den her artikel, og forstå den.
artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html
-Hvor gammel er du?
-Trænings Program?
-Alder og erfaring?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster