Vægt: 80kg
Squat: 115kg
Bænk: 95kg
Dødløft: 175kg
Total: 385kg
Er ikke medlem af nogen klub, men har planer om at blive det, når en gang min skoletid er overstået

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Mista Chipmunk skrev:Hejsa, og velkommen til!
Træner du mod konkurrence eller for egen fornøjelse?

Bondi skrev:Velkommen til,
Rigtig pæne løft din alder taget i betragtning !

p0ulsen skrev:Velkommen til! Hvor længe har du trænet?Fede løft!

jamand skrev:Velkommen til! Det bliver spændende at følge
Skal nok få fyret op under nogle onde træningspas og vilde byture 

mask skrev:p0ulsen skrev:Velkommen til! Hvor længe har du trænet?Fede løft!
TakHar trænet siden oktober, men først efter nytår jeg kom igang med squat, dødløft og fri bænkpres
Skulle gerne få banket nogle flere kg på stængerne inden for den nærmeste fremtid.. Kræver også at jeg får nogle flere kg på kroppen, jeg er nødt til at skulle i -90 eller -100 klassen for at kunne følge med til stævner
Så er det endnu flottere med dine løft! Har du nogen tidligere erfaring?
p0ulsen skrev:mask skrev:p0ulsen skrev:Velkommen til! Hvor længe har du trænet?Fede løft!
TakHar trænet siden oktober, men først efter nytår jeg kom igang med squat, dødløft og fri bænkpres
Skulle gerne få banket nogle flere kg på stængerne inden for den nærmeste fremtid.. Kræver også at jeg får nogle flere kg på kroppen, jeg er nødt til at skulle i -90 eller -100 klassen for at kunne følge med til stævner
WOW!Så er det endnu flottere med dine løft! Har du nogen tidligere erfaring?
Eneste tidligere erfaring er med håndbold og fodbold.. Ingen af delene er dog aktiv lige pt, men starter måske på en af delene igen til efteråret 
mask skrev:p0ulsen skrev:mask skrev:p0ulsen skrev:Velkommen til! Hvor længe har du trænet?Fede løft!
WOW!Så er det endnu flottere med dine løft! Har du nogen tidligere erfaring?
TakEneste tidligere erfaring er med håndbold og fodbold.. Ingen af delene er dog aktiv lige pt, men starter måske på en af delene igen til efteråret

p0ulsen skrev:DROP(!) håndbolden(:thumpdown:), og start til fodbold. (:thumpup:)
Tror dog også mest på det bliver fodbold.. Men der er nu ikke noget federe end at få lov til virkelig at tackle igennem i håndbold 

mask skrev:p0ulsen skrev:DROP(!) håndbolden(:thumpdown:), og start til fodbold. (:thumpup:)
Tjaeh, der er gode argumenter for begge deleTror dog også mest på det bliver fodbold.. Men der er nu ikke noget federe end at få lov til virkelig at tackle igennem i håndbold
ALT taler derimod for fodbold 

mask skrev:p0ulsen skrev:DROP(!) håndbolden(:thumpdown:), og start til fodbold. (:thumpup:)
Tjaeh, der er gode argumenter for begge deleTror dog også mest på det bliver fodbold.. Men der er nu ikke noget federe end at få lov til virkelig at tackle igennem i håndbold

p0ulsen skrev:mask skrev:p0ulsen skrev:DROP(!) håndbolden(:thumpdown:), og start til fodbold. (:thumpup:)
Der er INTET der taler for håndbold IMOALT taler derimod for fodbold

pzo skrev:mask skrev:p0ulsen skrev:DROP(!) håndbolden(:thumpdown:), og start til fodbold. (:thumpup:)
Jo, det er sku meget federe end at tackle seriøst igennem i fodbold!

mask skrev:p0ulsen skrev:mask skrev:p0ulsen skrev:DROP(!) håndbolden(:thumpdown:), og start til fodbold. (:thumpup:)
Der er INTET der taler for håndbold IMOALT taler derimod for fodbold
Der er vi jo så forskelligeMen ja, det bliver nok fodbold, da jeg nok også er lidt mere "komplet" i fodbold

mask skrev:Nu må vi se.. Får et travlt efterår, så kan være jeg holder mig til arbejde og styrketræning

p0ulsen skrev:mask skrev:Nu må vi se.. Får et travlt efterår, så kan være jeg holder mig til arbejde og styrketræning
God idé, men vi må hellere stoppe med at ødelægge din logbog, så god træning, champ!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster