Lasse7280 skrev:Kolditz skrev:Lasse7280 skrev:Hey. Jeg går her og tænker på en program for hurtig muskel gaining på lårene. Jeg er først for ganske kort tid siden (2 måneder) begyndt at træne ben for alvor
Jeg kører 5*5 i Squat og bruger også calves raise, og en gang i mellem lidt mere bentræning.
Jeg tænkte på, er der nogle der har erfaringer med 20 rep breathing squat og evt kunne poste det i excel fil.
Jeg vil gerne lige have noget god med masse på før jeg begynder at fokusere lidt mere på styrke. Jeg er nok lidt en blanding mellem sl og bb.
Tak på forhånd.
Mine ben voksede voldsomt under sheiko, og jeg er ikke den eneste der har oplevet det. Vi snakker flere cm pr. måned.
Jeg har Sheiko beginners 1 og 2 som excel fil på comp. Hvad er fx bedst? Man skal kun bruge squat cyklussen ikke ??
Du kan bare tage squat cyklussen, men jeg vil dog anbefale dig at køre goodmornings osv til bagkæden ved siden af.
Start med beginners 1, der er noget større volume i 2'eren.
Edit: Jeg aner intet om breathing squats, men nick9000 herinde fra har kørt den, med gode resultater vistnok, så du kan da smide ham en pm. Ellers vent, der skal nok komme en der har kørt den som smider lidt input.