Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wopper skrev:Hvad med legextensions? De går i hvert fald rimelig isoleret i forlåret. Benpres burde også være en mulighed. Ellers er der jo lunges, men jeg ved ikke om du synes den øvelse går for meget i lænden? Prøv dig frem, tjek også oevelsesbiblotek/

Poliquin skrev:Wopper skrev:Hvad med legextensions? De går i hvert fald rimelig isoleret i forlåret. Benpres burde også være en mulighed. Ellers er der jo lunges, men jeg ved ikke om du synes den øvelse går for meget i lænden? Prøv dig frem, tjek også oevelsesbiblotek/
Både ben pres og lunges vil ret sikkert påvirke lænden alt alt for meget. Så ben øvelser må nok desværre være: Extensions, curls, walking lunges (uden vægt)...Altså øvelser uden tryk på søjlen![]()
Ang. ryg har du masser muligheder for rows. Du skal blot køre dem "Chest supported" på en bænk

Helsinghof skrev:Poliquin skrev:Wopper skrev:Hvad med legextensions? De går i hvert fald rimelig isoleret i forlåret. Benpres burde også være en mulighed. Ellers er der jo lunges, men jeg ved ikke om du synes den øvelse går for meget i lænden? Prøv dig frem, tjek også oevelsesbiblotek/
Både ben pres og lunges vil ret sikkert påvirke lænden alt alt for meget. Så ben øvelser må nok desværre være: Extensions, curls, walking lunges (uden vægt)...Altså øvelser uden tryk på søjlen![]()
Ang. ryg har du masser muligheder for rows. Du skal blot køre dem "Chest supported" på en bænk
Ja benpres ligger altså en del tryk på lænden, og det samme ville lunges med tung vægt, det har du helt ret i.. Må vel nøjes med maskinerne til benene.. Problemet er bare at vores bænke ikke er lavet til chestsupported rows, så igen.. maskine? :/

Bay skrev:Helsinghof skrev:Poliquin skrev:Wopper skrev:Hvad med legextensions? De går i hvert fald rimelig isoleret i forlåret. Benpres burde også være en mulighed. Ellers er der jo lunges, men jeg ved ikke om du synes den øvelse går for meget i lænden? Prøv dig frem, tjek også oevelsesbiblotek/
Ja benpres ligger altså en del tryk på lænden, og det samme ville lunges med tung vægt, det har du helt ret i.. Må vel nøjes med maskinerne til benene.. Problemet er bare at vores bænke ikke er lavet til chestsupported rows, så igen.. maskine? :/
Chest Supported Machine row?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster