Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Og bare fyr op for leg extensions, hvis du ikke kan lave så meget andet.

Active skrev:Hvis du ikke kan mærke dit forlår arbejde under benpres og lunges, så er det nok selve fodstillingen du skal ændre på.
I benpres kan du have smal stand, hvor du samtidig har dine fødder længere ned på pladen. I lunges, skal du bare tage nogle mindre skridt, med mere knævandring (hvis du altså kan)Og bare fyr op for leg extensions, hvis du ikke kan lave så meget andet.

Active skrev:Hvis du ikke kan mærke dit forlår arbejde under benpres og lunges, så er det nok selve fodstillingen du skal ændre på.
I benpres kan du have smal stand, hvor du samtidig har dine fødder længere ned på pladen. I lunges, skal du bare tage nogle mindre skridt, med mere knævandring (hvis du altså kan)Og bare fyr op for leg extensions, hvis du ikke kan lave så meget andet.
EDIT: Lige et note, mine forlår er først begyndt at vokse, efter jeg har fået leg extensions med i mit program

Dingo skrev:Active skrev:Hvis du ikke kan mærke dit forlår arbejde under benpres og lunges, så er det nok selve fodstillingen du skal ændre på.
EDIT: Lige et note, mine forlår er først begyndt at vokse, efter jeg har fået leg extensions med i mit program
Jo mere knævandring og jo smallere stand, jo mere ankelmobilitet er påkrævet. Han skriver at hans ankels bevægeudslag er stærkt begrænset.
Det kunne jo være..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster