Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cronfeld skrev:Hvor mange kalorier spiser du om dagen? Og ligger din vægt stabilt? I så fald træk 300 kalorier fra, så begynder du at tabe fedt.

Almond skrev:Så spiser du ALT for lidt! Prøv at spise 16-1700 kcal om dagen i de næste par uger.

Stjernen87 skrev:Almond skrev:Så spiser du ALT for lidt! Prøv at spise 16-1700 kcal om dagen i de næste par uger.
Altså du mener jeg skal spise flere kcal??? fordi??? :-)

Protean skrev:Stjernen87 skrev:Almond skrev:Så spiser du ALT for lidt! Prøv at spise 16-1700 kcal om dagen i de næste par uger.
Enten spiser du for lidt og burde være udsultet, eller også spiser du mange ting du lige "glemmer".
Prøv at tælle samtlige kcal du faktisk indtager og lur mig om du ikke ligger på 1700-1800 allerede.

thaden skrev:1200 kcal lyder vanvittigt hvis du ikke taber dig når du løber. Du kan ikke punktforbrænde, så din delle vil forsvinde når du taber dig.
Skriv gerne din kost ind i kostplan funktionen her på siden, så vil jeg gerne se 5måltider på 1200 kcal, som burde mætte en hel dag
Og Proteinpulver vil ikke gøre at man taber sig på maven, den person som har fortalt det, ved ikke noget om det lyder det til.

Stjernen87 skrev:Almond skrev:Så spiser du ALT for lidt! Prøv at spise 16-1700 kcal om dagen i de næste par uger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster