Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Schade skrev:skal maven behandles som ryg/ben/bryst? altså f.eks. 3-4 øvelser.. Eller skal den behandles som biceps osv. med 2 øvelser pr. træningspas.
Synes den med hjulet ser god ud, jeg har bare ikke sådan et hjul der, og har vi heller ikke nede i træningscenteret. Cablecrunch er rigtig nice, den anbefaler Storm også i hans artikel.

Schade skrev:Hey Egon.
Okay tak, det vil jeg overveje. Smutter lige ned og træner, så kommer jeg tilbage igen.. men 1 øvelse lyder ikk' af ret meget, er du sikker på det?

Schade skrev:Altså træner
split-1
bryst
skuldre
triceps
mave
split-2
ben
ryg
biceps
----
Synes jeg fik at vide at mave var bedst til split-1 dagene, kan dog ikke huske hvor.. men, nogen der ved, hvilken dag det er bedst at træne og måske også hvorfor?

Cykelmyggen Egon skrev:Schade skrev:Hey Egon.
Okay tak, det vil jeg overveje. Smutter lige ned og træner, så kommer jeg tilbage igen.. men 1 øvelse lyder ikk' af ret meget, er du sikker på det?
jep, jeg synes du skal træne maven sammen med ben og ryg, og her er en maveøvelse nok. jeg træner sjældent mave men laver til gengæld squat, dødløft o.lig og min styrke er helt fin og der gemmer sig helt sikket en sixpack under flæsket

Kromann skrev:Dragonflags er den sygeste maveøvelse!![]()
Læg dig på en bænk eller et andet sted hvor du kan holde fast i noget over hovedet. Løft så dine strakte ben og overkrop til en vinkel på omkring 70 grader, så du kun hviler på skuldrene. Lad så benene falde kontrolleret, så de er omkring 30 cm ovr jorden, og gentag
Den er djævelsk!

Xiva skrev:Kromann skrev:Dragonflags er den sygeste maveøvelse!![]()
Læg dig på en bænk eller et andet sted hvor du kan holde fast i noget over hovedet. Løft så dine strakte ben og overkrop til en vinkel på omkring 70 grader, så du kun hviler på skuldrene. Lad så benene falde kontrolleret, så de er omkring 30 cm ovr jorden, og gentag
Den er djævelsk!
Dragonflags er helt sikkert god. Men jeg syntes klart bedre om evil wheel, det er vel en smagssag

Schade skrev:evil wheels, har bare ik noget hjul, har mit fitnesscenter helelr ikke :/
DF er det ikke noget med at man skal hvilke hele sin kropsvægt på sine skuldre? Så altså helt op i luften med ben + nederste + midterste af ryggen. Tror jeg ikke, at jeg er i form i.. selvom min form nu er ret go. Det ser ret sygt ud når bruce lee gør det.
Eller når du siger DF mener du så, at man bare lige løfter benene et godt stykke op, men stadig hvilker ryggen f.eks. på bænken?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster