Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BIGMACBRIAN skrev:I morgen sker det. En gut har udfordret mig til, at se hvem der kan spise mest junk-kcal på en time. Er langt nede i fedt %, og bulk går lidt langsomt, så jeg sagde ja. Taberen betaler vinderens mad, og skal leve med skamen resten af hans liv.
Nogen der har idéer til taktik e.l.? Håber at ramme > 5000 kcal. Tænker, jeg vil ligge en solid bund af 3 pakker chili cheese tops med 2 big macs, og så bare se hvad der er plads til... Men vil heller ikke have for meget salt? Hvor langt kan jeg gå uden at risikere langvarige men eller at brække mig?
(Har 4 timers gruppearbejde efterfølgende)

ASF skrev:BIGMACBRIAN skrev:I morgen sker det. En gut har udfordret mig til, at se hvem der kan spise mest junk-kcal på en time. Er langt nede i fedt %, og bulk går lidt langsomt, så jeg sagde ja. Taberen betaler vinderens mad, og skal leve med skamen resten af hans liv.
Nogen der har idéer til taktik e.l.? Håber at ramme > 5000 kcal. Tænker, jeg vil ligge en solid bund af 3 pakker chili cheese tops med 2 big macs, og så bare se hvad der er plads til... Men vil heller ikke have for meget salt? Hvor langt kan jeg gå uden at risikere langvarige men eller at brække mig?
(Har 4 timers gruppearbejde efterfølgende)
Hvis du kværner 5000kcal junk på en times tid og efterfølgende skal lave gruppearbejde i 4 timer. Så bliver det nogle rigtigt stramme 4 timer!! Du får det skod. Du får det rigtigt skod!

Snakeren skrev:Æd fedt frem for hurtige kulhydrater. Evt peanut butter.

Mharritz skrev:er der ikke 900 i en tasty eller noget? det kan være det er en bedre vej at gå så..

2 kg mad ! ;) men for satan jeg elsker at der ikke er sparet på en skid
masser af kød ost bacon osv ;)

BIGMACBRIAN skrev:Det er en pisse dårlig idé. Kæft hvor har jeg det dårligt.

Tog hjem for at skide og så ned og træne bagefter 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster